  • 1. Data: 2010-03-05 11:08:52
    Temat: [Pozdrowienia][SG] Ciemnozielony Lanos SG...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Czołem!

    Tak narzekacie (słusznie) w innym wątku, że sumienie mnie ruszyło i
    postanowiłem również tu pozdrowić kierownika ciemnozielonego Lanosa
    spotkanego na łączniku Kosów/Dolnej Wsi w Gliwicach - problem mam tylko
    kiedy to było :) - chyba w sobotę lub (bardziej) niedzielę ale pewności
    nie mam :).
    Światłami pozdrawiałem, nie trąbiłem.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 2. Data: 2010-03-05 11:43:19
    Temat: Re: [Pozdrowienia][SG] Ciemnozielony Lanos SG...
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 11:08:52 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > spotkanego na łączniku Kosów/Dolnej Wsi w Gliwicach - problem mam tylko
    > kiedy to było :) - chyba w sobotę lub (bardziej) niedzielę ale pewności

    To i ja :)

    Pozdrowienia dla czarnego SC trafionego parę dni temu na Pszczyńskiej pod
    Agatą. Kierowniczki nie znam, ale chyba z włascicielem samochodu poznaliśmy
    sie na którejś ze ślizgawek.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 3. Data: 2010-03-05 22:36:07
    Od: "marthen" <m...@g...pl>

    Adam Franik wrote:

    > To i ja :)
    >
    > Pozdrowienia dla czarnego SC trafionego parę dni temu na Pszczyńskiej
    > pod Agatą. Kierowniczki nie znam, ale chyba z włascicielem samochodu
    > poznaliśmy sie na którejś ze ślizgawek.

    To ja też. Pozdrowienia dla Adama, który mi notorycznie wyżera z lodówki :P
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 4. Data: 2010-03-05 22:43:26
    Temat: Re: [SG] Ciemnozielony Lanos SG...
    Od: Adas Miauczynski <a...@g...com>

    On 5 Mar, 11:43, Adam Franik <n...@p...pl> wrote:
    > Dnia Fri, 05 Mar 2010 11:08:52 +0100, Mirek Ptak napisa (a):
    >

    > To i ja :)
    >
    > Pozdrowienia dla czarnego SC trafionego par dni temu na Pszczy skiej pod
    > Agat . Kierowniczki nie znam, ale chyba z w ascicielem samochodu poznali my
    > sie na kt rej ze lizgawek.

    To akurat moja zona jechala. Wrocila do domu cala roztrzesiona - tak
    ja obtrabiles :-)

    --
    AM

  • 5. Data: 2010-03-06 08:41:29
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    > To ja też. Pozdrowienia dla Adama, który mi notorycznie wyżera z lodówki :P
    To doszlo juz do tego, ze Wy razem mieszkacie? A co na to Aga i
    Dorotka? :-) ;P
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-03-06 11:35:36
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 13:43:26 -0800 (PST), Adas Miauczynski napisał(a):

    > To akurat moja zona jechala. Wrocila do domu cala roztrzesiona - tak
    > ja obtrabiles :-)

    Przepraszam, teki klakson mam, jak dojeżdzałem od tyłu, to myślałem, że to
    Ty. Ale gdy na światlach rysowalem trójkącik to wyglądała na zorientowaną
    :) Pozdrów małżonkę :)
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]