  • 1. Data: 2021-04-24 12:02:18
    Temat: [OT] Jak wykleic rurke ekranem?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nieco OT, ale z ekranem mi się skojarzyło (filtr, lecz nie elektroniczny ;))
    Lampa UVC w kwarcowej rurce, ta w czarnej rurce PVC.
    Pomiędzy rurkami przepływ filtrowanej i sterylizowanej wody.
    Jak tę plastikową rurkę wykleić od wewnątrz materiałem odbijającym światło, dla
    wspomożenia promieniowania?

  • 2. Data: 2021-04-24 14:27:08
    Temat: Re: [OT] Jak wykleic rurke ekranem?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 kwietnia 2021 o 12:14:18 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Pomiędzy rurkami przepływ filtrowanej i sterylizowanej wody.
    > Jak tę plastikową rurkę wykleić od wewnątrz materiałem odbijającym światło, dla
    Jeśli założysz że każdy najgłupszy inżynier w fabryce takich lamp jest mądrzejszy od
    Ciebie to nie będziesz musiał nic wyklejać.

  • 3. Data: 2021-04-24 19:51:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://i.ebayimg.com/images/g/-z8AAOSwa~pgbBWB/s-l1
    600.jpg
    (jak wykleić od wewnątrz ten PVC protective sleve?)

  • 4. Data: 2021-04-25 16:47:02
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 24.04.2021 19:51, ąćęłńóśźż wrote:
    > https://i.ebayimg.com/images/g/-z8AAOSwa~pgbBWB/s-l1
    600.jpg
    > (jak wykleić od wewnątrz ten PVC protective sleve
    Pomijając czy to ma sens, czy jest bezpieczne itp. - bierzesz dwie
    cienkie rurki plastikowe, na jedną nawijasz odpowiednią ilość folii
    którą chcesz okleić, papier ochronny do wierzchu.
    Do drugiej przyklejasz taśmą początek papieru ochronnego, wkładasz do
    tej tuby i jazda.
    Przydatna może być jeszcze trzecia rurka ze szmatką na końcu do
    dociskania folii.

    --
    Mirek.