  • 151. Data: 2020-05-09 15:46:17
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co? Przestali kurczaki kupować? Jak by był fryzjerem co otworzył zakład 4 miesiące
    przed pandemia to bym go żałował. Na rynku mielone z kurczaka 18 złotych za kilogram.
    Dobrze że są hipermarkety bo chłopi by miastowych cenami zabili. Jak dla mnie mogą
    protestować do oporu, ale w maskach. A jak są bez masek to sanepid ma ich na żarcie
    dla psów kazać przerobić. Na polityce ktoś dał filmy z ostatnich protestów w IV
    rzeszy. Obejrzyj i daj kilka przykładów czym różniła się w działaniach policja w
    Polsce od gestapo w niemczech.

  • 152. Data: 2020-05-09 16:32:34
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > A co? Przestali kurczaki kupować?

    nie, zainwestował pieniądze i musiał wstrzymać wszystko - tzn.
    zobowiązania musi (powinien) spłacać, ale przestał zarabiać. Stracił
    majątek jedną decyzją rządu.

    Lukasz

  • 153. Data: 2020-05-09 16:57:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wstrzymał wszystko? Kurczaki wybił i zakopał? Co w fermie kurzej jest do
    wstrzymania. To pewno krowy też przestały dawać mleko? Myśl facet to nie boli. Ale że
    nie robiłeś tego od dłuższego czasu to zacznij od piętnastu minut dziennie.

  • 154. Data: 2020-05-09 19:19:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2020 07:57:22 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Jak wstrzymał wszystko? Kurczaki wybił i zakopał? Co w fermie kurzej
    > jest do wstrzymania. To pewno krowy też przestały dawać mleko?

    O krowach to kiedys linkowalem.
    mleka nie przestaly dawac, ale popyt sie zmniejszyl.

    Dla niektorych moze nawet znikl, jak mial umowy ze szkolami, hotelami,
    itp.
    I co z tego, jak w sklepach mleko nadal schodzi, skoro oni maja swoich
    dostawcow.

    No i oczywiscie klienci starych faktur nie placa, czasem dlatego, ze
    nie maja z czego.

    J.

  • 155. Data: 2020-05-10 11:15:29
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 09.05.2020 o 18:19, J.F. pisze:

> [...]
    > dostawcow.
    >
    > No i oczywiscie klienci starych faktur nie placa, czasem dlatego, ze

    zenkowi nie wytłumaczysz, on pieniądze od pisu dostaje...

    Lukasz

  • 156. Data: 2020-05-10 11:21:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-05-2020 o 11:15, ddddddddddddd pisze:

    > zenkowi nie wytłumaczysz, on pieniądze od pisu dostaje...

    Nie tylko on, takich przypałów jest tutaj na pęczki, tak jak w całym
    polskim necie.

  • 157. Data: 2020-05-24 22:44:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kamiński będzie gwoździem do trumny PiS.
    Ten układ wisi już tylko na stanie zdrowia prezesa.
    I teraz zła wiadomość:
    ChGW kto przyjdzie w to miejsce.

    -----
    > Policjanci prewencyjnie zatrzymali 37 osób, wylegitymowano ponad 150 osób, wobec
    których zostaną skierowane wnioski do inspekcji