  • 1. Data: 2020-04-24 18:25:01
    Temat: skoda octawia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 2. Data: 2020-04-24 18:46:55
    Temat: Re: skoda octawia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 18:25, PiteR pisze:

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-04-24 20:09:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 24 Apr 2020 17:25:01 +0100, PiteR

    > Ale brzydactwo aż musiałem napisać.
    > recepta jak sp. ładny samochód.

    Ano, nie dosyć że brzydkie, to nie ma (PH)EV. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2020-04-24 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > skoda octawia 2020+
    >
    > Ale brzydactwo aż musiałem napisać.
    > recepta jak sp. ładny samochód.

    Opatrzy sie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 5. Data: 2020-04-25 07:29:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-24 18:25, PiteR wrote:
    > skoda octawia 2020+
    >
    > Ale brzydactwo aż musiałem napisać.
    > recepta jak sp. ładny samochód.
    To (współczesna) octawia była kiedykolwiek ładna? :-) Nie twierdzę, że
    jest brzydka, po prostu jest taka sama jak inne pospolite dupowozy tej
    samej klasy.

    Kurcze, tak człowiek popatrzy sobie na porównywalne auta różnych
    producentów i niby się różnią, a jednak są takie same. :-)

  • 6. Data: 2020-04-25 21:56:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-04-24 o 18:25, PiteR pisze:
    > skoda octawia 2020+
    >
    > Ale brzydactwo aż musiałem napisać.
    > recepta jak sp. ładny samochód.

    Samochód nie musi być ładny.

  • 7. Data: 2020-04-26 12:37:14
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 21:56, Poldek pisze:

    > Samochód nie musi być ładny.

    musi, nowy samochód sprzedałem po pół roku bo nie mogłem na niego
    patrzeć, zakup wyglądał tak: przechodząc koło salony wlazłem z
    ciekawości, dostałem duży rabat i przyłożyłem kartę

  • 8. Data: 2020-04-26 12:47:50
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 18:25, PiteR pisze:
    > skoda octawia 2020+
    >
    > Ale brzydactwo aż musiałem napisać.
    > recepta jak sp. ładny samochód.

    a co powiesz o nowym i20 :D

    https://www.youtube.com/watch?v=PaglqYPfP1g

    futurystyczny? opatrzy się? paskudztwo? nie przyjmie się?

    bo tak się zastanawiam że to jedne samochody B z klasycznym 4
    cylindrowym więcej niż 1.0

  • 9. Data: 2020-04-26 12:55:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 12:37, Peter pisze:

    > musi, nowy samochód sprzedałem po pół roku bo nie mogłem na niego patrzeć, zakup
    > wyglądał tak: przechodząc koło salony wlazłem z ciekawości, dostałem duży rabat i
    > przyłożyłem kartę

    Znam tylko kobietę, która kupiła w ten sposób samochód. Wracając z dyżuru
    w szpitalu swoim brzydkim Seicento, wstąpiła po drodze do salonu Toyoty
    i wyjechała z niego ładną Yariską, zostawiając Seicento w rozliczeniu.

  • 10. Data: 2020-04-26 13:09:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.04.2020 o 12:37, Peter pisze:

    > musi, nowy samochód sprzedałem po pół roku bo nie mogłem na niego
    > patrzeć

    Jak jeździsz, to widzisz swój samochód?
    Co to było a auto?