  • 1. Data: 2020-06-26 19:35:05
    Temat: [OT] Wąż gumowy 32mm
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Potrzebuje wąż gumowy[1] o średnicy wewnętrznej 32mm. Ma wytrzymać
    temperaturę do 100C. I być w miarę wytrzymały.

    Czy wąż 32mm dostanę w sklepach motoryzacyjnych? Rozmiar wydaje się
    jakoś w zasięgu układów chłodzenia wiec może tak będzie najprościej.
    Pewnie że są na allegro, ale potrzebuje na przedwczoraj ;) Motoryzacyjny
    wydaje się być dostatecznie odporny na temperaturę i solidny.

    A może ktoś wie gdzie to kupić cięte z metra w okolicy Katowic?

    [1] Albo nie gumowy, w zasadzie żadna różnica jeśli tylko wytrzyma 100C.
    Ma być jednak giętki w rozsądnych granicach bo muszę nim manipulować trochę.

  • 2. Data: 2020-06-26 20:50:05
    Temat: Re: [OT] Wąż gumowy 32mm
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 26-06-2020 o 19:35, heby pisze:
> [...]
    >
    > [1] Albo nie gumowy, w zasadzie żadna różnica jeśli tylko wytrzyma 100C.
    > Ma być jednak giętki w rozsądnych granicach bo muszę nim manipulować

    Ostatnio w Norauto widziałem szpule z wężami o różnych średnicach.

    Możesz też poszukać pod hasłem hydraulika siłowa, zakuwanie węży
    hydraulicznych.

    yabba

  • 3. Data: 2020-06-26 21:19:03
    Od: collie <c...@v...pl>

> [...]

    > jednak giętki w rozsądnych granicach bo muszę nim manipulować trochę.

    Wąż strażacki 1" lub 2". Alledrogo.

  • 4. Data: 2020-06-26 22:21:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/06/2020 20:50, yabba wrote:
    > Ostatnio w Norauto widziałem szpule z wężami o różnych średnicach.

    OK, mam po drodzę, wstąpie.

    > Możesz też poszukać pod hasłem hydraulika siłowa, zakuwanie węży
    > hydraulicznych.

    W okolicy same hurtownie, bez detalu. Ale poszukam jeszcze.

  • 5. Data: 2020-06-26 22:25:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 21:19, collie pisze:

    > Wąż strażacki 1" lub 2". Alledrogo.

    Chyba po to, żeby nim tłuc kundle takie jak ty.

  • 6. Data: 2020-06-26 22:31:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 19:35, heby pisze:
> [...]
    >
    > [1] Albo nie gumowy, w zasadzie żadna różnica jeśli tylko wytrzyma
    > 100C. Ma być jednak giętki w rozsądnych granicach bo muszę nim

    Węże takie kupisz chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym. Są stosowane w
    układach chłodzenia samochodów. Na Allegro także kupisz takie, zbrojone
    węże gumowe lub silikonowe. Węże takie wytrzymują ciśnienia od kilku do
    20 barów i temperaturę do 125'C w przypadku węży gumowych oraz ponad
    200'C w przypadku silikonowych.

  • 7. Data: 2020-06-27 15:29:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/06/2020 20:50, yabba wrote:
    > Ostatnio w Norauto widziałem szpule z wężami o różnych średnicach.

    Ale bardzo małych, własnie wróciłem. Takie w sam raz do mierzania
    herbaty w szklance, a ja bardziej w gabarycie szklanki ;)

  • 8. Data: 2020-06-27 15:30:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/06/2020 22:31, Uzytkownik wrote:
    > Węże takie kupisz chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym.

    Dzisiaj zwiedziłem 7 sklepów i hurtowni.

    Nie ma *tak* dużych.

    Znalazłem dopiero w sklepo-złomowisku handlującym resztkami tirów. I
    tanio nie było bo mieli tylko silikonowy, nowy. No, ale może lepszy, nie
    ma co się przejmować ...

  • 9. Data: 2020-06-27 19:50:43
    Od: Bywalec <J...@j...janusz>

    On Fri, 26 Jun 2020 19:35:05 +0200, heby wrote:

    > Cześć.

    > Potrzebuje wąż gumowy[1] o średnicy wewnętrznej 32mm. Ma wytrzymać
    > temperaturę do 100C. I być w miarę wytrzymały.

    A może mokrej trawy też potrzebujesz?

    > A może ktoś wie gdzie to kupić cięte z metra w okolicy Katowic?

    No to już jest podpucha z tym ciętym z metra...

    > [1] Albo nie gumowy, w zasadzie żadna różnica jeśli tylko wytrzyma 100C.
    > Ma być jednak giętki w rozsądnych granicach bo muszę nim manipulować trochę.

    Szukaj na szrotach, już węże ogrodowe z okolic 2010-11 powinny być.
    Ewentualnie po rowach szukaj

  • 10. Data: 2020-06-27 22:03:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/06/2020 19:50, Bywalec wrote:
    > A może mokrej trawy też potrzebujesz?

    A możesz podkręcić jasność?

    > No to już jest podpucha z tym ciętym z metra...

    Tu również prosiłym o podkręcenie jasności.

    > Szukaj na szrotach, już węże ogrodowe z okolic 2010-11 powinny być.
    > Ewentualnie po rowach szukaj

    Interesujące rady. Mądrego to i miło posłuchać. Dzięki, że ktoś
    codziennie ciągle dba o to, aby entropia internetu nie malała.