  • 11. Data: 2022-09-15 13:06:02
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-09-13 o 09:32, trybun pisze:

    > Może ktoś z stosujących takie triki napisać o motywach? I jeszcze jeśli
    > łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    > szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Samo obniżone zawieszenie i poszerzone koła wystające poza obrys należy
    traktować jako mało uciążliwe (chociaż koła wystające za obrys są
    nielegalne) sposoby na poprawę samopoczucia. Często jednak dążenie do
    tjuningu obejmuje przerabianie układu wydechowego i dolotowego w taki
    sposób, żeby samochód emitował do otoczenia jak największy hałas -
    ryczenie, wycie, dudnienie i strzelanie z rury - to już jest wyższa
    szkoła patologii o specjalności obciach i poruta. Co gorsza narasta moda
    na głośne wydechy w nowych samochodach sprzedawanych w salonach.

  • 12. Data: 2022-09-15 13:38:01
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 15.09.2022 13:06, Poldek wrote:
    [...]
    > szkoła patologii o specjalności obciach i poruta. Co gorsza narasta moda
    > na głośne wydechy w nowych samochodach sprzedawanych w salonach.
    No fakt, ryk uturbionej trójcylindrowej litrowej benzynki czy 1,5 l
    klekota to jest to co lubią tygrysy. :-D Swoją drogą wieśtjuning już
    dawno wkroczył na salony (samochodowe) - niektórzy producenci (w tym
    zdaje się np. BMW) stosują ,,podrasowywanie" brzmienia silnika za pomocą
    systemu audio. Rozwiązanie iście rodem z Chin. Chociaż w zasadzie z
    punktu widzenia współżycia społecznego ma sens. :-D

  • 13. Data: 2022-09-15 14:51:08
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.09.2022 o 13:06, Poldek pisze:

    > Samo obniżone zawieszenie i poszerzone koła wystające poza obrys należy
    > traktować jako mało uciążliwe (chociaż koła wystające za obrys są
    > nielegalne) sposoby na poprawę samopoczucia.

    Ale jaki obrys? Fabrycznie koła Twizy wystają. W RS w sumie też wystają
    tylko to wystawanie jest maskowane nadkolami. W maluchu też pewnie tak
    dokładnie wystawały. Przejmujesz się przepisem by przyd..ć się?

> [...]
    > ryczenie, wycie, dudnienie i strzelanie z rury - to już jest wyższa
    > szkoła patologii o specjalności obciach i poruta.

    Zwykły fun dostępny np w trybie sport. Nieraz sobie załączam czekając w
    korku na skrzyżowaniu gdy mi się nudzi :-)

    > Co gorsza narasta moda
    > na głośne wydechy w nowych samochodach sprzedawanych w salonach.

    Mówisz?

  • 14. Data: 2022-09-15 17:18:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Sep 2022 09:32:21 +0200, trybun wrote:
    > Może ktoś z stosujących takie triki napisać o motywach? I jeszcze jeśli
    > łaska o szerokości opon. Pytam bo jak dla mnie nisko siedzące auto o
    > szerokich monstrualnie szerokich oponach wygląda pokracznie.

    Ale jaki zachwyt wzbudza na zlocie "fanów tuningu", a moze i lasek pod
    dyskoteką.

    A mnie bardziej interesują wysokie krawezniki, i wole wysokie
    zawieszenie :-)

    J.

  • 15. Data: 2022-09-15 21:04:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-15-września-2022 o 12:16, trybun pisze:

    > Nie, ale jak widzę jak niektórzy się obchodzą z swoimi autami to
    > normalnie mam ochotę dać w ryja.

    A myślałem że moje wkurwienie jest niczym nie uzasadnione? ;-)

  • 16. Data: 2022-09-22 08:20:48
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.09.2022 o 21:04, _Master_ pisze:

    > A myślałem że moje wkurwienie jest niczym nie uzasadnione? ;-)

    Byś musiał zobaczyć sąsiada, który katował robiąc przegazówki swojego
    peugeocika HDI z rana, i 5/6 tys obrotów przy porannych mrozach.

  • 17. Data: 2022-09-22 08:21:05
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.09.2022 o 17:18, J.F pisze:
> [...]
    > dyskoteką.
    >
    > A mnie bardziej interesują wysokie krawezniki, i wole wysokie

    Przecie to stary debil a nie jakiś małolat od dyskoteki.  Poza tym co ma
    imponować w pokracznym wozie..