  • 1. Data: 2022-07-23 16:06:28
    Temat: Obróbka filmów.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Czym wyciąć reklamy z filmów nagranych przez dekoder dvbt/t2? W jakości SD
    ostatnio używałem Avidemux. Niestety w HD jest pikseloza i teraz przy HEVC
    jeszcze rozjeżdża się dźwięk z obrazem. Pliki TSV do MKV.

    neelix

  • 2. Data: 2022-07-23 16:59:54
    Temat: Re: Obróbka filmów.
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 23.07.2022 o 16:06, neelix pisze:
    > Czym wyciąć reklamy z filmów nagranych przez dekoder dvbt/t2? W jakości
    > SD ostatnio używałem Avidemux. Niestety w HD jest pikseloza i teraz przy
    > HEVC jeszcze rozjeżdża się dźwięk z obrazem. Pliki TSV do MKV.

    A koniecznie musisz zachować HD? Bo ja bym spróbował najpierw
    przekodować do czegoś bardziej ,,strawnego", a potem Avidemux. Do
    przekodowywania używam najczęściej Aiseesoft Total Video Converter (w
    zasadzie można tym i wycinać, ale niewygodnie i nieprecyzyjnie). To
    komercja, ale bywa do pobrania za darmo z serwisów takich jak np.
    BitsDuJour. Jak się nie uda, to mam jeszcze ze trzy podobne programiki w
    odwodzie.

  • 3. Data: 2022-07-24 14:50:05
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał:

    > Czym wyciąć reklamy z filmów nagranych przez dekoder dvbt/t2? W jakości SD
    > ostatnio używałem Avidemux. Niestety w HD jest pikseloza i teraz przy HEVC
    > jeszcze rozjeżdża się dźwięk z obrazem. Pliki TSV do MKV.

    Co to znaczy TSV do MKV?

    Do obróbki proponuję mp4toavi z odpowiednim bitrate do DIV-X 3 i następnie
    Virtual Dub.

    Pzdr

  • 4. Data: 2022-07-24 17:18:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy TSV do MKV?

    Plik .TSV z dekodera przekodować do .mkv by mógł odtworzyć telewizor.

    > Do obróbki proponuję mp4toavi z odpowiednim bitrate do DIV-X 3 i następnie
    > Virtual Dub.

    Avidemux robi to w 2 minuty. Plik mkv na pendrive i do tv. Bawiłem się
    wcześniej Virtual Dub, ale pamiętam, że to trwało kilka godzin.

    neelix

  • 5. Data: 2022-07-24 22:28:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62dd62df$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    user neelix pisze tak:

    > Avidemux robi to w 2 minuty. Plik mkv na pendrive i do tv. Bawiłem
    > się wcześniej Virtual Dub, ale pamiętam, że to trwało kilka
    > godzin.

    Może się naucz jakiegoś edytora video jaki youtuberka używa.
    Jakby tak w nim renderowanie jak najbardziej uprościc
    to powinno być szybko.

    Kiedyś uczyłem się ShotCut. Teraz nie mam czasu ale do tego wrócę.

    https://www.shotcut.org

    --
    Piter

    mały oszust sprzedaje garnki
    wielki oszust wizję bogatego kraju

  • 6. Data: 2022-07-25 10:46:43
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 24 Jul 2022 21:28:37 +0100
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
> [...]
    >to powinno być szybko.
    >
    >Kiedyś uczyłem się ShotCut. Teraz nie mam czasu ale do tego wrócę.

    Znalazłem dobry tutorial, może będzie pasował:
    https://www.youtube.com/watch?v=lB933a1CF1Y
    Szwambuł Trantiputl.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 7. Data: 2022-07-28 12:55:41
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał:

    > Avidemux robi to w 2 minuty. Plik mkv na pendrive i do tv. Bawiłem się
    > wcześniej Virtual Dub, ale pamiętam, że to trwało kilka godzin.

    No to rób. Po co pytasz.

    pzdr

  • 8. Data: 2022-08-02 14:21:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Sat, 23 Jul 2022 16:06:28 +0200, w
    <62dc0067$0$453$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Czym wyciąć reklamy z filmów nagranych przez dekoder dvbt/t2? W jakości SD
    > ostatnio używałem Avidemux. Niestety w HD jest pikseloza i teraz przy HEVC
    > jeszcze rozjeżdża się dźwięk z obrazem. Pliki TSV do MKV.

    MP4 h264/AVC editors with preview and lossless cutting:
    Free:
    Avidemux
    Free Video Dub
    Mpeg stream clip
    Trials:
    Solveigmm Video Splitter
    Videoredo Tvsuite H.264
    ale najpierw:
    https://fame-ring.com/smart_cutter.html

    ---------------------------------
    Avidemux daje radę H264, ale bez HD. Zacina pliki mkv. Wszedł H265, E-AC3.
    Przydałaby się wtyczka do Avidemux, ale nie wiem czy jest.
    neelix

  • 9. Data: 2022-08-05 12:01:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Aug 2022 14:21:09 +0200, w <62e916b5$0$546$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Avidemux daje radę H264, ale bez HD. Zacina pliki mkv.

    Co to znaczy "zacina"?

    > Wszedł H265, E-AC3.

    Ale po co ci to skoro chcesz tylko wyciąć reklamy?
    A w ogóle jaki kodek masz w tych TSV?

  • 10. Data: 2022-08-05 21:12:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 16:06, neelix pisze:
    > Czym wyciąć reklamy z filmów nagranych przez dekoder dvbt/t2? W jakości
    > SD ostatnio używałem Avidemux. Niestety w HD jest pikseloza i teraz przy
    > HEVC jeszcze rozjeżdża się dźwięk z obrazem. Pliki TSV do MKV.

    shotcut