  • 1. Data: 2022-07-17 19:23:20
    Temat: Baterie Zn-C
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    Czegoś nie wiem? Okazało się, że myszy - Logitecha i jakiś ugreen nie
    chcą mi działać na bateriach R6P, a kiedy wsadzam LR6 odżywają.

  • 2. Data: 2022-07-19 01:52:54
    Temat: Re: Baterie Zn-C
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tb1gj2$3ppk6$1@dont-email.me>
    user mariachi pisze tak:

    > Czegoś nie wiem? Okazało się, że myszy - Logitecha i jakiś ugreen
    > nie chcą mi działać na bateriach R6P, a kiedy wsadzam LR6
    > odżywają.

    powinny działac ale krócej

    zmierz napięcie
    Normalne paluszki mają 1.5v

    --
    Piter

    mały oszust sprzedaje garnki staruszkom
    wielki oszust wizję bogatego kraju

  • 3. Data: 2022-07-19 11:28:32
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    W dniu 2022-07-19 o 01:52, PiteR pisze:
    > in <news:tb1gj2$3ppk6$1@dont-email.me>

    > powinny działac ale krócej
    >
    > zmierz napięcie
    > Normalne paluszki mają 1.5v

    Pierwsze co zrobiłem - no miały ponad 1,3 ale moje myszki dają radę tak
    do 0,9. W ten sposób dokańczam wszystkie paluszki - taki jestem eko.

  • 4. Data: 2022-07-19 11:35:19
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    > ale moje myszki dają radę tak
    > do 0,9.