  • 1. Data: 2022-07-18 01:40:25
    Temat: czy w Asrock pracują skończeni kretyni?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    czy ja nie moge znależć miejsca w BIOS
    gdzie można wyłączyć drugi dysk M2

    nie mówcie, że trzeba go fizycznie wyjąć
    do instalacji systemu bo windows 10
    rozesra się po dwóch dyskach.

    --
    Piter

    mały oszust sprzedaje garnki staruszkom
    wielki oszust wizję bogatego kraju

  • 2. Data: 2022-07-21 13:28:13
    Temat: Re: czy w Asrock pracują skończeni kretyni?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2022-07-18 o 01:40, PiteR pisze:
    > czy ja nie moge znależć miejsca w BIOS
    > gdzie można wyłączyć drugi dysk M2
    >
    > nie mówcie, że trzeba go fizycznie wyjąć
    > do instalacji systemu bo windows 10
    > rozesra się po dwóch dyskach.

    A zapodaj model płyty:)

    --
    t0maszek

  • 3. Data: 2022-08-29 18:07:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tbbd8d$1a45$1@gioia.aioe.org>
    user Tomaszek pisze tak:

    > A zapodaj model płyty:)

    ASRock H270 Pro4

    https://www.asrock.com/mb/intel/H270%20Pro4/index.as
    p#Specification

    https://ibb.co/M9Z1ZCw
    https://ibb.co/XSBM3M4

    np w Dellu można włączać wyłączać poszczególne SATA, M2, porty USB, przód tył,
    ładowanie telefonu.

    tu facio ma podobny problem
    i pytania kretynów po co ci to? po jajco.

    https://forums.tomshardware.com/threads/asrock-z87-h
    ow-to-disable-a-sata-port.2906080/
    https://www.reddit.com/r/Amd/comments/dd0z4y/does_yo
    ur_b450_motherboards_bios_have_a_feature/

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 4. Data: 2022-09-13 10:27:49
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2022-08-29 o 18:07, PiteR pisze:

> [...]
    ow-to-disable-a-sata-port.2906080/
    > https://www.reddit.com/r/Amd/comments/dd0z4y/does_yo
    ur_b450_motherboards_bios_have_a_feature/

    Zakładam, że zakładka "SATA Controller's" w Advanced\Storage
    Configuration włącza lub wyłącza wszystko na raz co jest podłączone do
    SATA i to pewnie sprawdziłeś?
    Jeśli tak to pracują tam kretyni i nie wydaje Ci się:( Następni kretyni
    pytają po co to miałoby być.
    Ręce opadają.

    --
    t0maszek