  • 31. Data: 2012-07-09 13:35:50
    Temat: Re: Ochrona antykorozyjna podwozia.
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-06 19:26, Cavallino pisze:

    > Szkoda tylko, że fakty nie potwierdzają historyjek właścicieli samochodowego
    złomu....

    Zacznijmy od tego ile trzeba wpakować w zakup i odejmijmy cenę sprzedaży.
    A potem, to już nawet nie ma co liczyć.

  • 32. Data: 2012-11-19 16:51:17
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 10:10:58 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Witam
    >
    > Mam już nie młody samochód. Dbam o niego jak mogę w zamian nie psuje się więc nie
    chce go wymieniać.

    > Dzisiaj byłem na przeglądzie rejestracyjnym.
    >
    > Pan diagnosta podniósł samochód i pokazał mi na podwoziu początki korozji wokół
    jakiś "korków'

    > i powiedział że następnym razem będą problemy z przegladem.
    >
    > I teraz pytanie:
    >
    > Co dalej ??? Lakiernik/ Blacharz ???
    >
    > Czy samemu??? Czym???
    >

    > Pamietam jak kiedyś sąsiad malucha przewracał na plecy i malował go od spodu :)

> [...]

    Sam dobrze nie zrobisz, bo do tego potrzebne i umiejętności i odpowiedni sprzęt.
    Radzę już lepiej odłożyć trochę kasy i podjechać do blacharza/lakiernika. Ja za takie
    zabezpieczenie antykorozyjne podwozia zapłaciłem 1200 zł, ale 5 lat gwarancji,
    uzupełnienie ubytków po roku za darmo, no i wykonanie pełna profeska. Tu możesz
    zobaczyć jak takie profesjonalne zabezpieczenie wygląda:
    www.sztukawyciszania.pl/antykorozja

  • 33. Data: 2012-11-19 17:45:25
    Od: s...@g...com

    > Ja za takie zabezpieczenie antykorozyjne podwozia zapłaciłem 1200
    to połowa wartości mojego auta :)

  • 34. Data: 2012-11-19 18:01:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-19 17:45, s...@g...com pisze:
    > to połowa wartości mojego auta :)
    No ale będziesz miał 5 lat gwarancji :-D

    Maciek