  • 11. Data: 2021-01-18 18:20:40
    Temat: Re: Ocieplenie ociepleniem ale JTD nie odpalił
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-01-2021 o 17:15, Michal pisze:

    > nic. Ona ma już na 99% dolane depresatory, więc dodanie kolejnych nic
    > nie da. Wlej Lotos Dynamic lub Circle K zimowe.

    Arktyczne.
    Zimowe to powinno być od kilku miesięcy na każdej stacji.

  • 12. Data: 2021-01-18 18:22:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-01-2021 o 18:01, yabba pisze:

    > Normalne paliwo zimowe wystarcza do -20 stopni.

    Ale przy -20, podczas jazdy , albo przy gruncie, jest zimniej, więc już
    nie wystarcza de facto.

  • 13. Data: 2021-01-18 18:25:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    15% benzyny.
    Główny kłopot to dwa razy chodzić płacić - czy stacje nie potrafią opanować lania
    dwóch paliw po kolei??

    -----

  • 14. Data: 2021-01-18 18:32:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 18:22 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Ale przy -20, podczas jazdy , albo przy gruncie, jest zimniej, więc już
    > nie wystarcza de facto.

    Ale ON podczas pracy wtryskiwaczy się ogrzewa (u mnie w aucie jest
    chłodnica paliwa). Może to ciepło wystarczy aby "zwykły" zimowy ON
    zachował swoje parametry podczas jazdy przy niższej temp.?
    Nie znam się, tak tylko gdybam.

    TG

  • 15. Data: 2021-01-18 19:03:03
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > chłodnica paliwa). Może to ciepło wystarczy aby "zwykły" zimowy ON
    > zachował swoje parametry podczas jazdy przy niższej temp.?

    Problemem nie jest zatykanie wtryskiwaczy tylko zatykanie filtra paliwa.
    Dlatego niektóre samochody mają podgrzewacze paliwa przy filtrze paliwa.
    W ostateczności można ominąć filtr paliwa i jakoś jechać.

    yabba

  • 16. Data: 2021-01-18 19:04:01
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 18.01.2021 o 18:22, Cavallino pisze:

    > Ale przy -20, podczas jazdy , albo przy gruncie, jest zimniej, więc już
    > nie wystarcza de facto.

    Autorowi wątku nie odpalił, więc musiał mieć lokalnie większy mróz przy
    gruncie.

    yabba

  • 17. Data: 2021-01-18 19:05:33
    Od: yabba <...@...pl>

    > Czy to była Verva zimowa czy przejściowa? Kiedy ją tankowałeś? Przy
    > tankowaniu można się zapytać o parametry paliwa. Zawsze z dostawą
    > dostają wyniki badań.
    > Normalne paliwo zimowe wystarcza do -20 stopni.
    >
    > Albo masz niesprawny samochód: świece, wtryski, pompa, jakiś czujnik.

    Albo prozaicznie była woda w filtrze paliwa i zamarzła.

    yabba

  • 18. Data: 2021-01-18 19:08:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 19:03 yabba <...@...pl> pisze:

    > Problemem nie jest zatykanie wtryskiwaczy tylko zatykanie filtra paliwa.
    > Dlatego niektóre samochody mają podgrzewacze paliwa przy filtrze paliwa.
    > W ostateczności można ominąć filtr paliwa i jakoś jechać.

    Ale parafinę możesz mieć w przewodach, w zbiorniku itp. Nie tylko filtr
    jest problemem.
    Nie pisałem o zatykaniu wtryskiwaczy - tylko o tym, że one (wtryskiwacze)
    podnoszą temp. paliwa.

    TG

  • 19. Data: 2021-01-18 19:19:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > zamrażalki
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))) nawias ;)

  • 20. Data: 2021-01-18 19:21:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ja kiedyś lałem to:
    >https://allegro.pl/listing?string=DIESEL%20SKYDD&bm
    atch=cl-dict210105-ctx-aut-1-2-0112
    >działało, parafina się nie wytrącała.

    Stwierdzales po tym, ze odpalal/pracowal, czy testowales ?

    Bo ja kiedys wsadzilem do lodowki ... metnial jak bez dodatku.

    J.