  • 31. Data: 2021-01-19 07:29:13
    Temat: Re: Ocieplenie ociepleniem ale JTD nie odpalił
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale ON podczas pracy wtryskiwaczy się ogrzewa (u mnie w aucie jest
    > chłodnica paliwa).

    Jak już dopłynie do silnika.
    Problem w tym czy zdąży, czy zamarznie wcześniej.

  • 32. Data: 2021-01-19 08:17:09
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-01-18 o 22:47, _Master_ pisze:
    > Lublin

    To, że Lublin nie odpalił, to norma ;)
    Cecha Andorii, taki klimat :P

    --
    viktorius

  • 33. Data: 2021-01-19 08:54:16
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-01-18 14:44, _Master_ wrote:
    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?
    Benzynę. :-D

  • 34. Data: 2021-01-19 17:42:19
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-01-18 14:51, J.F. wrote:
    > Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Suwałki ?
    > Moze to nie paliwo winne ...
    >
    > Ogolnie - jak miewasz -20, to powinienes tankowac "arktyczny" ON.
    > A u nas sprzedaja "zimowy".

    Jak tylko był na statoil to zawsze tankowalem arktyczny.

    Podobał mi sie kolor ;)

    --
    mk4

  • 35. Data: 2021-01-20 21:40:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2021 14:44:41 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Co mam lać do verwy żeby odpalał przy -20?

    Do nowoczesnego diesla są dodatki z lekkich frakcji ropy. Benzyny bym nie
    lał.
    Ale jak już go zakleiło, to pewnie musisz zmienić filtr paliwa.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 36. Data: 2021-01-20 21:43:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2021 15:58:31 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > U mnie (mazowsze) dzisiaj rano było -23 st.

    W największe mrozy mój Grand Voyager 2.8 diesel odpalał dokładnie tak samo,
    jak przy zerze. Przez kilka sekund się trząsł, puścił białą chmurę i potem
    już pracował normalnie.
    Ma czynne 3 z 4 świec żarowych, właśnie pojechał na wymianę.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 37. Data: 2021-01-21 10:26:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    +2 i Odpalił

    Verwa MAĆ ;-)

  • 38. Data: 2021-01-21 10:27:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-20 o 21:40, Maciek pisze:
    > Ale jak już go zakleiło, to pewnie musisz zmienić filtr paliwa.

    +2 i Odpalił.

  • 39. Data: 2021-01-21 12:28:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >+2 i Odpalił
    >Verwa MAĆ ;-)

    Verva mac :-)

    Ale jak sie to objawialo - krecil i nie chcial zaskoczyc, zapalil i
    zgasl, nie krecil ?

    Moze to nie CPN wina ...

    J.

  • 40. Data: 2021-01-21 12:43:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-21 o 12:28, J.F. pisze:
    > Moze to nie CPN wina ...

    Akumulator nowy kręcił bez objawów dostawania paliwa.

    Przy +2 zaczął łapać i za trzecim razem zapalił.

    Żadnych innych objawów. Leję tylko Vervę bo tak ;-)