  • 1. Data: 2010-02-23 09:50:19
    Temat: Od kiedy to komisy w Niemczech robią przeglądy?
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Znalazłem coś takiego:
    http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C11/59/36
    /C11593648_7.jpg

    z tego ogłoszenia:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C115936
    48

    I tak mnie zaciekawiło, odkąd to komisy w Niemczech robią przeglądy? A
    może się mylę? Ale na zdjęciu widać, jakby ta sama osoba wypełniała
    książkę, charakter pisma wygląda na identyczny. Kolejny oszust i kręcony
    licznik?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-02-23 11:07:36
    Temat: Re: Od kiedy to komisy w Niemczech robią przeglądy?
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    GK [g...@g...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

> [...]
    > może się mylę? Ale na zdjęciu widać, jakby ta sama osoba wypełniała
    > książkę, charakter pisma wygląda na identyczny. Kolejny oszust i kręcony

    A może przy komisie też jest serwis?

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 3. Data: 2010-02-23 13:35:32
    Od: yaro <y...@y...pl>

> [...]
    > może się mylę? Ale na zdjęciu widać, jakby ta sama osoba wypełniała
    > książkę, charakter pisma wygląda na identyczny. Kolejny oszust i kręcony

    Nie w Niemczech ale Austrii :)
    przynajmniej z tamtad pochodzi pieczatka serwisu.

    --
    yaro

  • 4. Data: 2010-02-23 14:16:37
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Nie w Niemczech ale Austrii :) przynajmniej z tamtad pochodzi
    pieczatka serwisu.

    koles ma jednego mechanika i jednego praktykanta wiec opcja ze pracuje
    u niego 2 lata jest do przyjecia, poza tym sformulowanie ze
    "serwisowany w ASO" jest nieco zwodnicze bo mimo ze chodzi o Mazde
    handlarz sprzedaje oficjalnie marke KIA :-)

    P.

  • 5. Data: 2010-02-23 14:55:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w
> [...]
    48

    > I tak mnie zaciekawiło, odkąd to komisy w Niemczech robią

    Odkad pierwszy klient zapragnal wymienic stare auto na nowe ?

    http://www.kia-pongau.at/Impressum-de

    Tu tez jest
    http://www.kia.at/dealersearch.aspx

    > A może się mylę? Ale na zdjęciu widać, jakby ta sama osoba
    > wypełniała książkę, charakter pisma wygląda na identyczny.
    > Kolejny oszust i kręcony licznik?

    Jeden telefon do Austrii ?

    J.

  • 6. Data: 2010-02-23 15:59:39
    Od: GK <g...@g...pl>

    yaro pisze:

    > Nie w Niemczech ale Austrii :)
    > przynajmniej z tamtad pochodzi pieczatka serwisu.
    >
    > --
    > yaro

    Hmm, w opisie jest: "Kraj pochodzenia: Niemcy, Kraj aktualnej
    rejestracji: Niemcy."
    Trochę to dziwne, skoro serwisowany był w Austrii i stamtąd pochodzi.
    No chyba, że niemiecki komis ściągnął to auto z Austrii do siebie...
    A co do pieczątki to faktycznie, nie zauważyłem, że to serwis w Austrii.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 7. Data: 2010-02-23 19:02:31
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I tak mnie zaciekawiło, odkąd to komisy w Niemczech robią przeglądy?

    Moze takie bylo zyczenie kupujacego? Moze Turas zarejestrowal auto w
    Niemczech, zeby latwiej sprzedac, rozne opcje, moze samochod mial juz
    wlasciciela w Niemczech. TUV zrobiony w Rosenheim, tam bardzo duzo jest
    samochodow z Austrii, zwroc uwage na rdze i obicia od kamykow :) Rozumiem,
    ze za pisanie na grupy nic sie nie placi, ale mozna odzalowac kilkadziesiat
    groszy na telefon i sie zapytac.

    Jarek

  • 8. Data: 2010-02-23 19:07:40
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    > ze za pisanie na grupy nic sie nie placi, ale mozna odzalowac
    > kilkadziesiat groszy na telefon i sie zapytac.

    Ahhh dodam ze takie "auta do sprowadzenia" mozesz sobie podarowac,
    najczesciej to naciagacze, poza tym jaka masz gwarancje ze auto bedzie stalo
    tam iles tam czasu, to lepiej samemu wyruszyc na poszukiwania.

    Jarek

  • 9. Data: 2010-02-24 11:15:06
    Od: GK <g...@g...pl>

    jarek pisze:

> [...]
    > najczesciej to naciagacze, poza tym jaka masz gwarancje ze auto bedzie stalo
    > tam iles tam czasu, to lepiej samemu wyruszyc na poszukiwania.

    Najchętniej sam bym wyruszył, ale sęk w tym, że zazwyczaj te auta są
    dość daleko. A poza tym, w ogóle nie mam doświadczenia w szukaniu aut za
    granicą. No, poza szukaniem na np. mobile.de czy jakiejś podobnej stronie.
    Nie wiem czy lepiej szukać od prywatnych osób za granicą czy np. z komisu?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 10. Data: 2010-02-24 11:16:35
    Od: GK <g...@g...pl>

    I jeszcze jedno: nie wiem czy moją staruszkę, sierrę by wpuścili za
    granicę ;-)
    Pozdrawiam,
    Grzegorz