  • 1. Data: 2010-02-22 22:01:30
    Temat: Autoalarm z allegro.
    Od: marjan <k...@g...com>

    Witam.

    Rozważam opcję zakupu centralnego zamka (4 siłowniki) z alarmem - jakiś
    zestaw z allegro za 150-200 zł. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym
    związane, lub też może po prostu polecić jakiś model?
    Ostatnio koledze z mojego bloku włamali się do auta (w nocy, na
    parkingu), więc postanowiłem się zabezpieczyć i jakiś alarm kupić (do
    tego centralny zamek, niewątpliwie byłoby to dla mnie spore udogodnienie).
    Owszem, do 11-letniego auta wartego 5-6 kpln pewnie nie do końca opłaca
    się dokładać, ale jeszcze nie zamierzam się go pozbywać, a nie jest to
    jakiś szczególnie wielki wydatek.
    Reasumując: Waszym zdaniem warto?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 2. Data: 2010-02-22 22:23:17
    Temat: Re: Autoalarm z allegro.
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Reasumując: Waszym zdaniem warto?

    Na wlamanie do auta to to nie pomoze. Widziales jakakolwiek reakcje na
    wyjace na parkingu auto? Ja nie.
    Jedyne dobre zabezpieczenie jest niestandardowe - np. ukryty przelacznik
    wylaczajacy pompe paliwowa.

  • 3. Data: 2010-02-22 22:52:23
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Reasumując: Waszym zdaniem warto?

    kup sobie sam centralny za 7 dych i migajaca diode za 2 zlote. alarmy
    niefabryczne najczesciej uniemozliwiaja odpalenie silnika w najmniej
    oczekiwanym momencie (ze wzgledu na badziewny najczesciej montaz oraz jakosc
    samego sterownika)

  • 4. Data: 2010-02-22 22:57:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    peter wrote:

    > kup sobie sam centralny za 7 dych i migajaca diode za 2 zlote.

    Co racja to racja, zostanie jeszcze na pluszowego łosia pod lusterko.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-02-22 23:13:21
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    bartekkr wrote:

    > Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Na wlamanie do auta to to nie pomoze. Widziales jakakolwiek reakcje na
    > wyjace na parkingu auto? Ja nie.

    Zamiast wyć to powinien nagranie puszczać "WŁAMANIE, PROSZĘ WEZWAĆ POLICJĘ"
    itp - to by przykuło zainteresowanie ;-)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-02-23 00:48:29
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    marjan pisze:
    > Reasumując: Waszym zdaniem warto?

    Alarm w niczym Ci nie pomoże, kup sam centralny, tani za 50zł będzie w
    sam raz.

    --
    kamil d
    red 206

  • 7. Data: 2010-02-23 01:22:15
    Od: Stefan Szczygielski <u...@S...eu.org>

    kamil d wrote:
    > Alarm w niczym Ci nie pomoże, kup sam centralny, tani za 50zł będzie w

    Kup ubezpieczenie od kradzieży i wywal autoalarm. Jak w nocy coś wyje to
    przynajmniej możesz spać spokojnie. :)

    S.

  • 8. Data: 2010-02-23 02:19:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Alarm w niczym Ci nie pomoże, kup sam centralny, tani za 50zł będzie w sam
    > raz.

    Zostaw kluczyki w stacyjce, czym szybciej ukradna tym mniej siwych wlosow!

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-02-23 09:01:30
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Na wlamanie do auta to to nie pomoze. Widziales jakakolwiek reakcje na
    > wyjace na parkingu auto? Ja nie.

    częściowo masz rację, często jednak złodziej się płoszy, a i szansa jest że
    ty usłyszysz

    > Jedyne dobre zabezpieczenie jest niestandardowe - np. ukryty przelacznik
    > wylaczajacy pompe paliwowa.

    to tak + mikrofala z nadajnikiem radiowym jako prealarm (bez sygnalizacji
    przy aucie) gdy ktoś podejdzie i cokolwiek innego jako alarm. Mikrofale
    ustawisz tak (przynajmniej w kombi) ze zlapie kogos przy drzwiach, a z
    przodu czy z tylu juz nie, więc parkując prostopadle masz niewiele
    fałszywych alarmów (to wymyśliłem pod swoje potrzeby bo tak właśnie u mnie
    się parkuje)

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 10. Data: 2010-02-23 09:04:23
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Alarm w niczym Ci nie pomoże, kup sam centralny, tani za 50zł będzie w sam
    > raz.

    glupoty pieprzycie, ostatnio u mnie pod blokiem gosc siedzial w cudzym
    Civicu 20minut!! (nagrane na monitoringu, przyszedl sie zagrzac?) myslisz ze
    siedzialby tyle jakby mu co pod maską wyło?