  • 1. Data: 2010-02-22 21:22:27
    Temat: Autko do 25tys Kombi
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    no dobra polacy zajeli 5 miejsce i czas zejsc z nieba na ziemie:)

    szukam autka Kombi
    cos w rodzaju Volvo V70 2.5Diesel VW
    lecz wiem ze to droga zabawka w uzytkowaniu

    ze wzgledu na skormny budzet nie chcialbym aby druga jego czesc pochlonelo
    serwisowanie i eksploatacja auta

    autko ma miec klime ABS, Tempomat niewymagany, ma byc przyjemne
    i komfortowe w prowadzeniu na dluzsze trasy

    do przewozenia: rowery (po zloczeniu foteli), bagaze itp

    jestem kropce bo Volvo skutecznie wybijaja mi z glowy (czesci)
    wiec jesli nie V70 to co?

  • 2. Data: 2010-02-22 21:39:48
    Temat: Re: Autko do 25tys Kombi
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > jestem kropce bo Volvo skutecznie wybijaja mi z glowy (czesci)
    > wiec jesli nie V70 to co?

    Ale czesci czego? Czesci do silnika 2,5TDI jest pelno a pozostale sa w
    normalnych cenach.

  • 3. Data: 2010-02-22 21:50:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marek wrote:

    > jestem kropce bo Volvo skutecznie wybijaja mi z glowy (czesci) wiec
    > jesli nie V70 to co?

    Jak ma być taniej to np. Mondeo 2,2 TDCI (seryjnie 155, da się łatwo
    podejść w okolice 180-190 koni).

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-02-22 22:06:54
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    > Ale czesci czego? Czesci do silnika 2,5TDI jest pelno a pozostale sa w
    > normalnych cenach.

    A dlaczego sądzisz że jest drogie? Wcale nie jest drogie - części do 2,5Tdi
    nie są drogie, części do Volvo są tańsze niż do francuskich samochodów. Poza
    tym rzadko musisz je kupować bo te auta mało się psują.
    Polecam, to świetne samochody. Jedyny minus to że mniej lub bardziej kopcą.
    Oczywiście przy kupnie trzeba uważać bo te auta robią w niemczech po 300-400
    tysięcy....

    Pzdr,
    Miki

  • 5. Data: 2010-02-22 22:18:55
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Miki wrote:

> [...]
    > bardziej
    > kopcą. Oczywiście przy kupnie trzeba uważać bo te auta robią w

    a w szwecji 500-600 :)

    --
    limken polimken

  • 6. Data: 2010-02-23 08:03:46
    Od: "tomi71" <m...@i...pl>

    a może VW Passat?
    B5FL Variant wersja Comfort lub High Line
    kupiłem kilka miesięcy temu i jestem bardzo zadowolony.
    Jest masa diesli o bliżej nieokreślonym przebiegu, ale są i benzyny (w razie
    potrzeby dobrze tolerujące LPG); moje 2,0 ze 115KM (r. 2001) dobrze sobie
    radzi mimo 230kkm.a bagażnik porównywalny z Mondeo.

    dylematów sporo:)
    pozdrawiam
    --
    Tomasz M

  • 7. Data: 2010-02-23 08:38:11
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    W takim budżecie polecam Ci Mondeo ja właśnie się z niego przesiadam ale do
    dużego VAN-a (z wyboru)
    zresztą jakbyś był zainteresowany: 11/2005, 2.0 TDCI 130KM, aktualnie 106tkm
    do końca serwisowany, wersja TrendX, beż metalic, lokalizacja W-wa (jeszcze
    nie ogłaszany, jakby co zapraszam na priv, sprzedaż od 01.04)

    4888 (20100222) __________

  • 8. Data: 2010-02-23 08:50:31
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-02-22 21:22, Marek pisze:

    > szukam autka Kombi

    Ostatnio tez szukam i ile ofert bym nie ogladal to wracam do BMW E46 :)
    tylko nie wiem czy w takiej cenie da sie kupic w dobrym stanie.
    Od razu mowie, ze nie jestem dresem, mam wlosy, nie mam bejzbola i
    szalika klubowego zadnej druzyny. Mam za to, zone, dwojke dzieci i
    mnostwo rzeczy do wozenia na wakacje stad potrzeba kombi nowszego niz
    obecnie posiadany Escort '98.

    --
    japu

  • 9. Data: 2010-02-23 09:32:40
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 22 Lut, 22:06, "Miki" <s...@i...eu> wrote:
    > części do Volvo są tańsze niż do francuskich samochodów.

    zaciekawilo mnie to stwierdzenie i wzialem pierwsze z brzegu 2
    porownywalne auta z czego jedno to volvo a drugie francuz czyli v70
    (przedprzedostatnia generacja) i Pug 406.
    No i tak patrze na przyklad na sprzegla czy rozrzady, raz to patrzac
    na turbodiesle innym razem na benzyny rozmaitych pojemnosci i wychodzi
    mi ze jednak te czesci do Volvo sa drozsze i to o wiele - od poltora
    do 2 razy drozsze niz czesci do porownywalnego peugeota.
    Widac patrzyles na inne czesci. Nic to, szukam dalej bo nie ukrywam,
    ze volvo mi sie podobaja ale zawsze odstraszalo mnie wyobrazenie o
    cenach czesci. Poki co uwazam ze jednak uzasadnione, a zdanie jakie
    napisales jest nieprawdziwe.

    Zeby nie byc goloslownym:
    rozrzad do 2.0 HDI (z pompa wlacznie) ponizej 300zl
    rozrzad do diesla 2.5 volvo (bez pompy, tylko paski i rolki) 380zl

    Sprzeglo LUK:
    do Volvo to 650zl w gore
    do Peugeota to okolo 400zl

    Nowy alternator:
    Volvo 650zl
    Pug 400 - 550zl

    itd itp

  • 10. Data: 2010-02-23 09:36:34
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    wracam do BMW E46 :)

    niezłe rozwiązanie tylko że w dobrym stanie z serwisem będzie to auto 9
    letnie za 25 tys?
    ja np. przez chwilę chorowałem na E91. W cenie do 60 000zł, możesz liczyć na
    przebieg 150-190tkm, rocznik 2005-2006 z książką serwisową i bezwypadkowe*

    Pewnie warto

    *źródło allegro.pl

    4888 (20100222) __________