  • 1. Data: 2010-02-23 11:24:14
    Temat: kolizja, mała szkodliwość - i co dalej ?
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    Kilka dni temu uzestniczyłem w zdarzeniu drogowym (tak to sie chyba nazywa)
    mianowicie byłem ostatnim (czyli tym z przodu) w grze w domino.. pierwszy i
    drugi samochod ma wieksze uszkodzenia, ja tylko delikatnie dostałem w
    zderzak, chyba sie nie wgniotł, ale widać "czuć" porysowanie lakieru od
    rejestracji..
    Czy z takimi uszkodzeniami tez nalezy udac sie do ubezpieczyciela (benefia)
    sprawcy ? czy mnie oleją ?
    Jak dokładniej taka procedura wygląda ?
    Moj samochod to corolla sedan 2007.

    Doradzi ktoś ?

  • 2. Data: 2010-02-23 12:26:13
    Temat: Re: kolizja, mała szkodliwość - i co dalej ?
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Konrad pisze:
> [...]
    > rejestracji..
    > Czy z takimi uszkodzeniami tez nalezy udac sie do ubezpieczyciela

    Zgłoś.
    Przyjedzie likwidator do oceny technicznej i kosztorysu - popatrzy,
    wyliczy, wyliczenia ci przyślą - do tego momentu nic nie kosztuje.
    Sam też możesz podjechac do jakiegoś warsztatu zapytać się, ile taka
    naprawa by wyszła robiona z OC sprawcy.
    Jeśli się nie zdecydujesz na robotę, ani wypłatę w gotówce - nic cię to
    nie kosztuje.
    Jak zdecydujesz się na naprawę - też nic nie kosztuje, bo pójdzie z OC
    sprawcy.

    Pytanie zasadnicze - masz dane sprawcy - imię, nazwisko, nr
    rejestracyjny, nr polisy itp.?
    Była policja na miejscu?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2010-02-23 12:33:33
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

> [...]
    > sprawcy.
    >
    > Pytanie zasadnicze - masz dane sprawcy - imię, nazwisko, nr rejestracyjny,

    oczywiście ze mam wszystko, sprawca - auto firmowe, pani nie była zbyt
    przejeta, sprawa załatwiona mandatowo, czy można ewentualnie zdecydowac sie
    na wypłate gotówki a szkode naprawic kiedy indziej ?

  • 4. Data: 2010-02-23 12:43:43
    Od: "C.K." <c...@p...onet.pl>

    > Czy z takimi uszkodzeniami tez nalezy udac sie do ubezpieczyciela
    > (benefia) sprawcy ? czy mnie oleją ?
    > Jak dokładniej taka procedura wygląda ?
    > Moj samochod to corolla sedan 2007.

    Oczywiście zgłaszać. Czasem "na oko" nic się nie stało a potem się okazuje,
    że podłoga w bagażniku wygięta itp.

    CK

  • 5. Data: 2010-02-23 13:11:20
    Temat: Re: kolizja, ma?a szkodliwo?ae - i co dalej ?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-23, Konrad <r...@w...pl> wrote:

    > oczywi?cie ze mam wszystko, sprawca - auto firmowe, pani nie by?a zbyt
    > przejeta, sprawa za?atwiona mandatowo, czy mo?na ewentualnie zdecydowac sie
    > na wyp?ate gotówki a szkode naprawic kiedy indziej ?

    Można w ogóle nie naprawiać.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2010-02-25 22:39:34
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Zgłoś.
    > Przyjedzie likwidator do oceny technicznej i kosztorysu

    Dzią zgłosilem, Pan w słuchawce powiedział ze mialem na to 5 dni od daty
    zdarzenia, czy to prawda ?? jest jakies ograniczenie czasowe ? (pytam z
    ciekawości, bo przyjeli wiadomoc i ma ktos przyjechac i ocenić..)

  • 7. Data: 2010-02-26 00:21:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 22:39:34 +0100, Konrad napisał(a):

    > Dzią zgłosilem, Pan w słuchawce powiedział ze mialem na to 5 dni od daty
    > zdarzenia, czy to prawda ?? jest jakies ograniczenie czasowe ? (pytam z
    > ciekawości, bo przyjeli wiadomoc i ma ktos przyjechac i ocenić..)

    Kłamał.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98