  • 31. Data: 2011-02-15 19:24:04
    Temat: Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 19:14:49 +0100, jerzu wrote:
    >On Tue, 15 Feb 2011 13:17:42 +0100, J.F.
    >
    >Ale na pomiarowym odcinku są ograniczenia do 100 km/h, do 70 km/h i
    >jedno do 50 km/h. O ile przekroczyłem prędkość?

    A kto ci powiedzial ze ustawia tam takie urzadzenia ?

    Poza tym prosta sprawa, komputer wyliczy ze musiales jechac co
    najmniej 118, 88 i 68 zeby uzyskac taki czas, wiec dostaniesz za +18.
    I udowodnij teraz komus bez matury z matematyki ze mogles przekroczyc
    mniej :-)

    J.

  • 32. Data: 2011-02-15 19:34:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 19:24:04 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A kto ci powiedzial ze ustawia tam takie urzadzenia ?

    Bo już są? Wspomniane odcinki gierkówki i trasy na Kraków w okolicach
    Warszawy to właśnie takie przypadki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2011-02-15 19:35:06
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > ciekawe na jakiej podstawie prawnej chcą to stosować. Bo IMHO na razie
    > jej nie ma.

    Nawet jak nie ma to może być. Kto wpowiedział że już teraz na tej podstawie
    (pomiarów odcinkowych) są wystawiane mandaty? Na razie są raczej testy
    całego systemu.

  • 34. Data: 2011-02-15 19:51:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 19:34:54 +0100, jerzu wrote:
    >On Tue, 15 Feb 2011 19:24:04 +0100, J.F.
    >
    >Bo już są? Wspomniane odcinki gierkówki i trasy na Kraków w okolicach
    >Warszawy to właśnie takie przypadki.

    Ale kto powiedzial ze nie ogranicza sie do odcinkow o stalej
    dopuszczalnej predkosci ?
    Nikt chyba nie chce ustawiac na wiekszym dystansie, bo to sie nie
    oplaca :-)

    J.

  • 35. Data: 2011-02-15 21:10:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 11:32:34 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > w taki sposób, że mowa jest w nim o prędkości, a nie o średniej
    > prędkości. Skoro ustawa na to nie pozwala jawnie to znaczy, żę nie wolno.

    Wytłumacz mi zatem dlaczego w programach typu "Uwaga Pirat" kierowca
    często jest karany za przekroczenie prędkości na odcinku X metrów
    (zwykle 100). Jest wtedy mierzona prędkość średnia na odcinku (droga w
    funkcji czasu), dokładnie jak w zakładanym systemie. Myślisz że taki
    pomiar jest nieważny? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 36. Data: 2011-02-15 21:14:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 21:10:01 +0100, MadMan napisał(a):

> [...]
    > (zwykle 100). Jest wtedy mierzona prędkość średnia na odcinku (droga w
    > funkcji czasu), dokładnie jak w zakładanym systemie. Myślisz że taki

    "to są twoje dywagacje" :-P

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2011-02-15 21:18:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

> [...]
    > (zwykle 100). Jest wtedy mierzona prędkość średnia na odcinku (droga w
    > funkcji czasu), dokładnie jak w zakładanym systemie. Myślisz że taki

    W zasadzie każdy pomiar (także suszarką) to pomiar prędkości średniej...

  • 38. Data: 2011-02-15 22:03:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Feb 2011 21:10:01 +0100 osobnik zwany MadMan
    wystukał:

    > Wytłumacz mi zatem dlaczego w programach typu "Uwaga Pirat"

    większych debilizmów niż komentarzze w tych programach to jeszcze nie
    słyszałem

> [...]
    > (zwykle 100). Jest wtedy mierzona prędkość średnia na odcinku (droga w
    > funkcji czasu), dokładnie jak w zakładanym systemie. Myślisz że taki

    po to, żeby stwierdzić, że radiowóz nie dojeżdża do delikwenta za
    nadmierną prędkością. tam nie ma radaru. Poszukaj sobie jak działał
    Trafipax.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2011-02-15 22:57:53
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dopuszczalnej predkosci ?
    > Nikt chyba nie chce ustawiac na wiekszym dystansie, bo to sie nie

    Czy wy gazet nie czytacie a wiadomości tylko z usenetu bierzecie? Zrobili
    Skynet. 20 tysięcy kamer i 2 tysiące fotoradarów. Połączone to w sieć za
    pomocą łączy bezprzewodowych. Dokąd jakiś rządowy system łączności nie
    powstanie łączność zapewniają operatorzy komórkowi bezpłatnie. Skynetu nie
    uruchomiono bo trybunał konstytucyjny orzekł że maszyna nie może wystawiać
    mandatow. Na logikę żeby nie mieć do czynienia z idiotami co uslyszeli kiedyś
    zdanie " podaj podstawę prawną" i przy ogromnej ilości kamer pomiary robili by
    na odcinkach o ustalonej prędkości. Kilometrowy odcinek pięćdziesiatki zaczyna
    się kamerą. Jak się kończy to następna kamera i rozpoczęcie odliczania czasu
    dla dziewięćdziesiątki do następnej kamery ustawionej przed kolejnym
    ograniczeniem do pięćdziesięciu. Jak się ktoś zalapie na pierwszym odcnku na
    70 a na następnym na 110 i znowu na 70 to zapłaci trzy mandaty i zalapie
    stosowną ilość punktow. A jak go niebiescy w międzyczsie na fotorejestrator
    ustrzela to cztery mandaty. W Skynecie mialo nie byc punktow. System jest
    zainstalowany. Jest bardzo nowoczesny, najnowocześniejszy w Europie. Unia dała
    na niego kasę bo nie może tak być że wszędzie kierowcy wytresowani a tutaj
    dzicz. To jak wszystko jest i dzialą to dlaczego państwo ma nie zarabiać. Za
    moment jak będzie na znaku 50 to wszyscy będą jechali 45. Nie dało się
    legalnie to tylnymi drzwiami wprowadzają. I wprowadzą do końca tego roku.
    Gdyby nie trybunal to już by rok Skynet działal.

  • 40. Data: 2011-02-15 23:18:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 21:57:53 +0000 (UTC), kogutek wrote:
    >Czy wy gazet nie czytacie a wiadomości tylko z usenetu bierzecie? Zrobili
    >Skynet. 20 tysięcy kamer i 2 tysiące fotoradarów.

    Kogutku, a jakies linki do twoich zrodel ?
    Zrobili ? Kiedy ?

    Czy dopiero zrobia, bo ustawa od kilku miesiecy obowiazuje.

    O, masz, swieza wiadomosc
    http://www.neurosoft.pl/index.php?page_name=Wydarzen
    ie_Prasa&wikipage=Neurosoft_Wydarzenia_Pressroom_Med
    ia_o_SPO

    Beda pieniadze, to bedzie system.

    J.