  • 1. Data: 2010-05-09 13:04:53
    Temat: Odholowanie na koszt...
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Niedaleko miejsca gdzie mieszkam jest parking w pobliżu urzędu gminy,
    gdzie w pobliżu ma odbyć się koncert.

    Samochody zaparkowane tam miały wetkniętą za wycieraczkę kartkę
    "Proszę o przepakowanie samochodu, ponieważ będzie tu koncert. Pojazdy
    pozostawione, pozostaną odholowane na koszt właściciela". Nie podano
    żadnej podstawy prawnej.

    Odnoszę wrażenie, że to takie zastraszanie, bo potem organizator
    mógłby odpowiadać za zniszczone podczas imprezy samochody.
    Mamy weekend i wielu mieszkańców mogło wyjechać pozostawiwszy auto na
    tym parkingu, bo nic nie wiedzieli o koncercie. Ja też dowiedziałem
    się o tym, tylko dlatego że wyszedłem na spacer.
    Gdyby jednak odholowali komuś samochód, to jak powinien postąpić
    właściciel , aby odzyskać auto?

  • 2. Data: 2010-05-09 14:22:39
    Temat: Re: Odholowanie na koszt...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 9 May 2010 04:04:53 -0700 (PDT), VoyteG napisał(a):

    > Gdyby jednak odholowali komuś samochód, to jak powinien postąpić
    > właściciel , aby odzyskać auto?

    Wynająć prawnika :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 3. Data: 2010-05-09 16:39:39
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]
    > "Proszę o przepakowanie samochodu, ponieważ będzie tu koncert. Pojazdy
    > pozostawione, pozostaną odholowane na koszt właściciela". Nie podano

    W Krakowie podczas pogrzebu prezydenta odholowywano auta stojace na trasie
    konduktu na koszt miasta. Ponoc nowe znaki musza stanac minimum 7 dni przed
    rozpoczeciem ich obowiazywania. Nie interesowalem sie tym zanadto wiec nie
    wiem czy dotyczy to wszystkich znakow czy tylko zakazu zatrzymywania i gdzie
    jest to zapisane.

    --
    ml

  • 4. Data: 2010-05-10 00:19:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 9 May 2010 16:39:39 +0200, Marcin Luty wrote:
> [...]
    >wiem czy dotyczy to wszystkich znakow czy tylko zakazu zatrzymywania i gdzie

    Raczej tylko zakazow zatrzymywania, bo inne w koncu nalezy na biezaco
    w czasie jazdy ogladac.

    Tylko nie bardzo sobie tego wyobrazam - znak z tabliczka "obowiazuje
    od .. " ?

    No i dwutygodniowe urlopy nie sa u nas zakazane, a wrecz obowiazkowe.

    J.

  • 5. Data: 2010-05-11 09:44:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    J.F. pisze:

    > Raczej tylko zakazow zatrzymywania, bo inne w koncu nalezy na biezaco
    > w czasie jazdy ogladac.
    >
    > Tylko nie bardzo sobie tego wyobrazam - znak z tabliczka "obowiazuje
    > od .. " ?

    Przed Rajdami na trasach rajdu ze 2 tygodnie wczesniej sa zakazy z
    taliczkami "obowiazuje data-data".

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl