  • 1. Data: 2011-09-10 20:26:45
    Temat: Odzyskałem garaż - prawie
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Witam
    W końcu udało mi się odzyskać prawie garaż. Piszę prawie bo jeszcze
    muszę jakoś upchać samą przyczepkę. Spróbuję oprzeć ją o ścianę boczną
    lub najlepiej było by na tylnej ścianie. No ale najpierw trzeba zrobić
    porządek po przez prawie 5 lat to była przechowalnia a nie garaż :).
    Póki co nie mam jeszcze odwagi wjechać autem pod spód ale jak dodam
    dodatkowe pasy bezpośrednio na belkę to powinno być ok.
    http://imageshack.us/photo/my-images/40/imag0635p.jp
    g/
    http://imageshack.us/photo/my-images/3/imag0636.jpg/

    pozdrawiam
    marcin jan

  • 2. Data: 2011-09-10 20:36:29
    Temat: Re: Odzyskałem garaż - prawie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin Jan

> [...]
    > Póki co nie mam jeszcze odwagi wjechać autem pod spód ale jak dodam
    > dodatkowe pasy bezpośrednio na belkę to powinno być ok.

    A tak ogólnie, to jesteś normalny?

  • 3. Data: 2011-09-10 23:55:21
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-10 20:36, to wrote:
    > begin Marcin Jan

    > A tak ogólnie, to jesteś normalny?

    ogólnie to pewnie nie jest, zawsze zastanawia mnie posiadanie mega
    ciasnego garażu z upchniętymi do granic możliwości gratami, szafkami,
    oponami, rowerami, kanistrami, deskami i nie wiem czym jeszcze. I pewnie
    autem tam ma zamiar wjechać na koniec :)

  • 4. Data: 2011-09-10 23:59:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Olo

> [...]
    > oponami, rowerami, kanistrami, deskami i nie wiem czym jeszcze. I pewnie
    > autem tam ma zamiar wjechać na koniec :)

    Albo tam mieszka. :>

    Swoją drogą zastanawiam się, czy te zdjęcia są przed, czy po sprzątaniu.

  • 5. Data: 2011-09-11 00:08:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Póki co nie mam jeszcze odwagi wjechać autem pod spód ale jak dodam
    > dodatkowe pasy bezpośrednio na belkę to powinno być ok.
> [...]

    bo źle kombinujesz. Wzmocnij troche ten podnośnik i podnieść łódź razem z
    przyczepką.
    Korzyści z tego sa takie, ze:
    1. masz problem z przyczepką z głowy
    2. nie musisz ładować łódki na przyczepe przed wyjazdem

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-09-11 00:28:21
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-10 23:59, to pisze:
    > begin Olo

    > Albo tam mieszka. :>
    >
    > Swoją drogą zastanawiam się, czy te zdjęcia są przed, czy po sprzątaniu.

    przed chłopie. Już mam listę rzeczy do wyrzucenia, kanistry zresztą też
    jakbyś Olo reflektował. Powtórzę : 5 lat robił za przechowalnie i w
    między czasie zaliczył 3 przeprowadzki więc robił też za terminal ;).

    Z drugiej strony widuje ludzi na garażach co całkiem przyjemnie weekendy
    tam spędzają i dziś koleś siedział sobie na leżaczku przed bramą
    garażową. Ja tam mam ciekawsze zajęcia niż latanie z mopem po garażu.
    Więc wyluzuj za nim zaczniesz kogoś oceniać.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 7. Data: 2011-09-11 00:30:14
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    > Korzyści z tego sa takie, ze:
    > 1. masz problem z przyczepką z głowy
    > 2. nie musisz ładować łódki na przyczepe przed wyjazdem

    dobry pomysł ale niestety braknie mi centymetrów.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 8. Data: 2011-09-11 00:32:27
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-11 00:28, Marcin Jan pisze:

> [...]
    > garażową. Ja tam mam ciekawsze zajęcia niż latanie z mopem po garażu.
    > Więc wyluzuj za nim zaczniesz kogoś oceniać.

    Każdy ma swoje hobby ;) W garażu można też fajne imprezy robić, kwestia
    tylko towarzystwa i spożycia ;) (kiełbasek oczywiście :) )

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-09-11 00:46:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin Jan

    > Z drugiej strony widuje ludzi na garażach co całkiem przyjemnie weekendy
    > tam spędzają

    Na dachu siedzą cały weekend? Obserwują gwiazdy czy co tam robią?

  • 10. Data: 2011-09-11 10:18:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > dobry pomysł ale niestety braknie mi centymetrów.
    > pozdrawiam

    wystarczy zdjąć koła z przyczepki, ew. obniżyć o te pare centymetrów podłoge
    po której wjeżdza samochód, choćby tylko w częsci, gdzie są koła
    samochodu...
    Jeśli to są dosłownie centymetry nie widze problemu...