  • 1. Data: 2011-09-10 21:20:53
    Temat: lidl - kompresor - warto?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    czesc,

    wy wiecie znacznie wiecej o tego typu sprzecie niż ja, dlatego pytam:
    w lidlu pojawily sie kompresory. [na www.lidl.pl można je zobaczyć]

    jak sądzicie, czy to dobra cena?
    narzedzia i sprzet z lidla trzyma imho dobra jakosc, ale czy tutaj warto?
    jesli nie, moze ktos poleci jakis produkt, w podobnej cenie wart zakupu?

    chodzi o zastosowanie garazowe, nie tylko do pompowania kol;) ....

    ktos cos doradzi?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-09-10 21:47:02
    Temat: Re: lidl - kompresor - warto?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > czesc,
    >
    > wy wiecie znacznie wiecej o tego typu sprzecie niż ja, dlatego pytam:
    > w lidlu pojawily sie kompresory. [na www.lidl.pl można je zobaczyć]

    jeśli masz na myśli taki
    http://fanlidla.pl/gazetka/2011.09.08.narzedzia/2430
    ,Kompresor,olejowy

    to moim zdaniem jest ok, ale trochę za drogi. Kupiłem podobny w markecie już
    ze 3 lata wstecz za około 220PLN

  • 3. Data: 2011-09-10 22:58:20
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    za drogi....
    W Castoramie jest w stałej sprzedaży za dwieściekilkadziesiąt złotych.
    Bardzo sympatyczna konstrukcja o zbliżonych parametrach.
    Tam kup.

    Mam i działa świetnie.

    Dawid

  • 4. Data: 2011-09-11 10:37:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > chodzi o zastosowanie garazowe, nie tylko do pompowania kol;) ....

    Do pompowania kol OK, do narzedzi typu grzechotka, zszywacz tez OK, do
    malowania od biedy jeszcze ujdzie, choc kazdej farby nie pociagnie, o
    piaskowaniu zapomnij. Nie pisza nic o wydajnosci, a to podstawowy parametr.
    Mam 100 l zbiornik i 2 cylindrowy kompresor, chyba 290 l/min, przy
    malowaniu nierozcienczona farba, czy piaskowaniu chodzi caly czas i jest
    glosny jak cholera. Przy 24 l pojemnosci to praktycznie wszystko co
    pompuje odrazu ucieka na malowanie, jesli spadnie cisnienie, to zmieni
    sie strumien i moze pluc kroplami farby zamiast rozpylac. Kupujac
    narzedzia pneumatyczne musisz zawsze porownac wymagany wydatek powietrza
    z tym, co PRAKTYCZNIE daje kompresor.
    Ale ogolnie zabawa z powietrzem fajna jest, caly dom nim pomalowalem,
    nawet beton natryskiwalem w trudno dostepne miejsce.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2011-09-11 12:31:38
    Od: Twat <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-10 22:58, Dawidus pisze:
    > za drogi....
    > W Castoramie jest w sta?ej sprzeda?y za dwie?ciekilkadziesi?t z?otych.
    > Bardzo sympatyczna konstrukcja o zbli?onych parametrach.
    > Tam kup.
    >
    > Mam i dzia?a ?wietnie.

    właśnie przytargałem ten najtańszy kompresor z castoramy

    http://imageshack.us/photo/my-images/339/ss851020.jp
    g/

    cena 268zł, parametry zbiornik 25l, 275l/min 8bar, niby działa, na oko
    wykonanie gorsze niż ten z lidla, w lidlu dają 3 lata gwary...

  • 6. Data: 2011-09-11 13:08:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-10 21:20, Bartek wrote:
    > w lidlu pojawily sie kompresory. [na www.lidl.pl mo?na je zobaczyae]

    Hmmm nie widzę, a gdzie?

  • 7. Data: 2011-09-11 13:41:31
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-11 12:31, Twat wrote:

> [...]
    >
    > cena 268zł, parametry zbiornik 25l, 275l/min 8bar, niby działa, na oko
    > wykonanie gorsze niż ten z lidla, w lidlu dają 3 lata gwary...

    przyna tej z casto ma taki param jak wydaja na miny, a to że nie dają
    gwary na 3 lata to trzeba przebo.

  • 8. Data: 2011-09-11 14:49:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 11 Sep 2011 13:41:31 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

    > przyna tej z casto ma taki param jak wydaja na miny, a to że nie dają
    > gwary na 3 lata to trzeba przebo.

    a po polsku?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2011-09-11 15:57:04
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-09-11 14:49, masti wrote:
    > Dnia pięknego Sun, 11 Sep 2011 13:41:31 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

    > a po polsku?

    aha, problem ze zrozumieniem ironii... standard.

  • 10. Data: 2011-09-11 16:17:11
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Olo wrote:

    g/

    > przyna tej z casto ma taki param jak wydaja na miny, a to że nie dają
    > gwary na 3 lata to trzeba przebo.

    hehe

    jarek d.