  • 1. Data: 2010-08-13 20:30:23
    Temat: Okresowy brak ładowania - Punto 2
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Witam,
    głównie po jakichś ulewach lub innych przyczynach wilgotnego powietrza
    zdarza mi się chwilowy brak ładowania - gdy auto wyschnie, łądowanie wraca.
    Czasem dodatkowo po odpaleniu słychać wycie - im większe obroty, tym
    głośniejsze (pasek się nie ślizga).
    Czytając o problemach innych właścicieli Punto 2 podejrzewałem pękniętą
    obudowę alternatora - dziś go wyjąłem i okazuje się, że jest cały. Wałek
    kręci się leciutko.
    Co ew. można w nim zrobić (poza wymianą) aby można liczyć na poprawę? może
    oczyścić/wymienić szczotki? choć przyznam, że nie bardzo wiem jak się do
    nich dobrać - może ktoś ma jakieś pomysły?

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

  • 2. Data: 2010-08-13 20:41:43
    Temat: Re: Okresowy brak ładowania - Punto 2
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemolo pisze:

    > Co ew. można w nim zrobić (poza wymianą) aby można liczyć na poprawę?
    > może oczyścić/wymienić szczotki? choć przyznam, że nie bardzo wiem jak
    > się do nich dobrać - może ktoś ma jakieś pomysły?

    Szczotki zobaczysz po odkręceniu tej plastikowej obudowy z tyłu alternatora.

    Mogły się zużyć, albo coś się zacina w prowadnicy.