  • 1. Data: 2014-10-16 10:16:45
    Temat: Opona używana?
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    Heja
    Mam dylemat zwiazany z ogumieniem.
    Nowa wietnamska opona przednia do mojego GN'a kosztuje ok 100zł, ale nie
    budzi ona mojego zaufania (bardzo miekka guma, bieżnik dość otwarty,
    podejrzewam, że może plywać). Nie mam doswiadczenia z ogumieniem moto,
    mam doświadczenie z samochodowymi, również wyczynowymi.
    Pytanie brzmi: czy właściwszym wyborem jest uzywana markowa, czy nowy
    produkt wietnamski?
    A może komuś zalega opona 3x18?

    Oczywiście zdaję sobie sprawe, ze najlepszy wybór to nowa markowa (nie
    wykluczam również takiego wyboru, jeśli to bedzie konieczne), tyle, ze
    nie bardzo chce juz w ten sprzęt inwestować.

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 2. Data: 2014-10-16 11:20:30
    Temat: Re: Opona używana?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-10-16 10:16, MarcinJM pisze:
> [...]
    > wykluczam również takiego wyboru, jeśli to bedzie konieczne), tyle, ze
    > nie bardzo chce juz w ten sprzęt inwestować.

    To kup Shinko:
    http://allegro.pl/opona-shinko-r230-3-00-18-90-90-pr
    zod-47s-tl-krako-i4631671781.html

    --