  • 11. Data: 2009-03-10 19:45:12
    Temat: Re: Orange - informowanie o dostępności użytkownika.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Arek pisze:

    > Stąd pytanie (bo opisu z Orange nie zrozumiałem) CO można
    > zablokować? Czy informowanie innych, że jestem dostępny, co ma
    > sens, bo w wyżej opisanym przypadku sam mogę oddzwonić (lub nie...)
    > gdy otrzymam inf. z poczty. Szybciej i sprawniej.
    > Czy blokada dotyczy informowania mnie, że osoba do której dzwoniłem
    > już jest w sieci, co niewiele daje (ale i tak bym wyłączył).

    Wyłącz usługę "Ktoś dzwonił".

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-03-10 23:33:13
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Arek pisze:

    > Stąd pytanie (bo opisu z Orange nie zrozumiałem) CO można

    Masz do wyboru dwie blokady:

    1.
    Zadzwoń Teraz - blokada wysyłania powiadomień
    Włączenie blokady wysyłania powiadomień usługi Zadzwoń Teraz powoduje
    zaprzestanie wysyłania powiadomień SMS.

    2.
    Zadzwoń Teraz - blokada odbierania powiadomień
    Włączenie blokady odbierania powiadomień usługi Zadzwoń Teraz powoduje
    blokadę odbierania powiadomień SMS.

    POMYŚL którą chcesz aktywować. Jeżeli nie wymyślisz - sprawdź. Masz dwie
    możliwości. Wszyscy w Ciebie wierzą.

  • 13. Data: 2009-03-10 23:34:07
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    animka pisze:

    > Wyłącz usługę "Ktoś dzwonił".

    A ty jak zwykle do bólu na temat :-)))

  • 14. Data: 2009-03-11 18:03:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Wojciech Nawara napisał(a) w wiadomości: ...

    >Masz do wyboru dwie blokady:

    Dzięki, Wczoraj na *500 sam doszedłem bo na stronach Orange było _dla mnie_
    niestrawne (jak zresztą większość stron obecnie...).
    Przechodzę właśnie intensywną reedukację w zakresie wynalazków operatora :)

    >1.
    >Zadzwoń Teraz - blokada wysyłania powiadomień
    >Włączenie blokady wysyłania powiadomień usługi Zadzwoń Teraz powoduje
    >zaprzestanie wysyłania powiadomień SMS.

    czyli BOK *500, dowolny, 2, 2, 4, 2.

    >2.
    >Zadzwoń Teraz - blokada odbierania powiadomień
    >Włączenie blokady odbierania powiadomień usługi Zadzwoń Teraz powoduje
    >blokadę odbierania powiadomień SMS.

    BOK *500, dowolny, 2, 2, 4, 1.

    Irytujące jest to, że przy wprowadzaniu tego typu usług domyślnie
    powinny być NIEAKTYWNE. W nomenklaturze Orange "włączone blokady
    wysyłania powiadomień". Odbierania też.

    Teoretycznie SMS informuje o włączeniu telefonu, pojawieniu się
    w zasięgu sieci ale i o zakończeniu innej rozmowy osoby do której
    dzwoniliśmy. Jeżeli jest zajęte i nagramy się na pocztę to ona otrzyma SMS
    o wiadomości na poczcie a my o zakończeniu rozmowy. Ona dzwoni na pocztę,
    my do niej - znów zajęte i tak w kółko.
    A gdy podczas rozmowy zadzwoni 5 osób? Czy zała piątka dostanie SMS-y?
    I zaczną dzwonić? :) Ktoś sprawdzał?

    Usługa działa podobno tylko w Orange. Orange nie wie czy ktoś w innej
    sieci jest już dostępny. Ale teoretycznie mógłby wysłać do innej sieci
    SMS-a, że numer z Orange już dostępny. Tylko pewnie chodzi o koszty...

    "Ktoś dzwonił" też wprowadzili chyba jako aktywną. Nie wiedziałem, że
    istnieje bo mam pocztę włączoną. Kurczę! czy ja muszę się ciągle
    interesować tym co operator sobie wymyśla? Za to przez 2 i pół miesiąca
    taryfikacji GPRS nie może naprawić.

    Arek

  • 15. Data: 2009-03-14 09:11:53
    Od: W <a...@o...pl>

    Arek wystukał, co następuje:

    > ToMasz napisał(a) w wiadomości: ...
    > No i do licha gdzie ochrona prywatności? jakim prawem op informuje
    > innych, że włączyłem telefon (np. obudziłem się...)? Może
    > jeszcze wpadną na pomysł podawania od razu lokalizacji!?

    Google już nad tym pracuje, więc żebyś się nie zdziwił w najbliższej
    przyszłości (;