  • 1. Data: 2021-10-26 12:21:35
    Temat: Jaki telefon z Androidem w wersji nie wyższej niż 8
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Używam aplikacji ACR, która została zablokowana w Androidach w wersji 9
    i wyższej. Mój Galaxy S7 już się kończy i chciałbym kupić coś nowszego i
    większym ekranem.
    Jest tylko jedno ALE: telefon musi mieć Androida, który nie będzie się
    aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).
    Jacek

  • 2. Data: 2021-10-26 15:58:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 12:21, Jacek pisze:
> [...]
    > aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    > używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).

    Śjajomi najlepsze :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-10-26 16:45:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.10.2021 o 15:58, LordBluzg(R) pisze:
    > Śjajomi najlepsze
    Może być Śjajomi ale jaki model. Z taj marki na razie miałem tylko
    odkurzacz, a telefonu żadnego. Jakbyś zaproponował jakiś mocniejszy
    model; średnia-wyższa półka.
    Jacek

  • 4. Data: 2021-10-26 16:54:22
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 26.10.2021 o 12:21, Jacek napisał:

> [...]
    > aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    > używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).

    Szukać aplikacji Call Recorder 33.3-unChained.
    Działa z Androidem 9, teraz działa z Androidem 10.
    Używam, to wiem.

  • 5. Data: 2021-10-26 17:22:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Podobno xiaomi nagrywa rozmowy z NATURY swojej ;-)

    A w takim samsungu trzeba się napocić.

    Rodzice używają jeszcze Redmi4a KULTOWY

    Żona Redmi6 (mały zwarty) a syna ma patelnię Redmi7.

    Wszyscy bardzo zadowoleni ;-)

  • 6. Data: 2021-10-26 18:13:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 12:21, Jacek pisze:
    > Używam aplikacji ACR, która została zablokowana w Androidach w wersji 9
    > i wyższej.
    mam s10e i acr działa.

    > Mój Galaxy S7 już się kończy i chciałbym kupić coś nowszego i
    > większym ekranem.
    Większym? No to masz do wyboru parę setek telefonów. Pytanie czy wiesz
    jakie są wady większego telefonu/ekranu.
    > Jest tylko jedno ALE: telefon musi mieć Androida, który nie będzie się
    > aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    > używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).
    trudno doradzić, bo szukasz jednego z tysiąca telefonów, który "urodził"
    się z androidem9 i ktoś mu zablokował uaktualnienie. Tak ze... w
    zasadzie jakikolwiek. O ile chesz mieć nagrywanie rozmów w np s10, albo
    nowszych, możesz iść do serwisu i poporosić o wgranie "romu" z azji, bo
    tam nie obowiązuje zakaz nagrywania rozmówcy, więc nawet samsung s10e,
    będzie to robił na oryginalnym sofcie. język polski też będziesz miał.
    możesz też wybrać jeden z setek telefonów do którego wgrasz lineage.
    Różnicy w działaniu nie zauważysz, a nagrywanie będie działać dowolnym
    programem.
    Może po prostu napisz jakie telefony Ci się podobają, a może ktoś
    odpisze czy unchained działa czy nie

    ToMasz

  • 7. Data: 2021-10-26 18:39:09
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    > używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).

    bierzesz dowolnego samsunga, sprawdzasz czy ma soft np. dla regionu XID
    https://www.sammobile.com/firmwares/ i masz natywne nagrywanie rozmów

    z autopsji wiem że działa bezproblemowo z s10e oraz a52s 5g

  • 8. Data: 2021-10-26 19:26:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.10.2021 o 18:39, m4rkiz pisze:
    > bierzesz dowolnego samsunga, sprawdzasz czy ma soft np. dla regionu XID
    > https://www.sammobile.com/firmwares/ i masz natywne nagrywanie rozmów
    >
    > z autopsji wiem że działa bezproblemowo z s10e oraz a52s 5g
    Dzięki, ale jeszcze dopytam, bo ja w temacie wgrywania softu do
    smartfonów jestem lamerem.
    S10E mi pasuje. Czyli jak? Kupuję S10E i zanoszę do jakiegoś magika,
    żeby mi wgrał soft azjatycki, czy rosyjski i już się cieszę działającym ACR?
    Jacek

  • 9. Data: 2021-10-26 19:29:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Oct 2021 12:21:35 +0200, w <sl8krg$mr8$1$Jacek@news.chmurka.net>, Jacek
    <k...@a...com> napisał(-a):

> [...]
    > aktualizował do wersji 9 ani do żadnej wyższej. Może być od biedy
    > używany. Doradzicie, czego szukać (najchętniej Samsung).

    A nie lepiej poszukać telefonu z LineAgeOS?
    Mam andka 11 i ma on nagrywanie rozmów w standardzie.
    (Choć nie sprawdzałem jak to działa).

  • 10. Data: 2021-10-26 22:06:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-26 o 15:58, LordBluzg(R) pisze:

    > Śjajomi najlepsze :)

    Pieprzona tacka wrzuciła mi kartę SIM wgłąb i tyle mam korzyści z telefonu.

    --
    animka