  • 1. Data: 2009-03-16 19:12:00
    Temat: Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE!!! Zobaczcie co na Ukrainie..
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    W nowej taryfie brak pakietów do sieci Plus i stacjonarnych (w poprzedniej
    taryfie Nowy Simplus są pakiety 250 i 500 min.do Plusa za odpowiednio 15 i
    24zł na 3 miesiące, dodatkowo były pakiety maxi minuty do Plusa ze stawką
    5-15gr/min., tanie pakiety internetowe rozliczane co do bajta, a nie tak jak
    w nowej taryfie co 100kB). Dla mało znających się na internecie wyjaśniam że
    zmiana taryfikacji pakietów internetowych z 1bajta na 100kB to jak cofnięcie
    się do naliczania minutowego rozmów, podczas gdy standardem jest już
    naliczanie sekundowe.:(
    Polecam stronę http://www.life.com.ua/index.php?area=mylife&lng=en&
    page=1-1
    Znajdziecie tam ofertę prepaid ukrainskiego operatora LIFE.
    W jednej z taryf połączenia do sieci są całkowicie za darmo a do innych
    sieci po 1 UAH czyli 42gr , w drugiej do wszystkich sieci stacjonarnych i
    komórkowych 0.35 UAH czyli 15gr. Dodatkowo w każdej z taryf jest możliwość
    zakupu pakietów internetowych 100MB za 30UAH, 350MB za 60UAH, 1000MB za
    90UAH miesięcznie (odpowiednio 12,80zł, 25,60zł, 38,40zł) I to wszystko na
    jednej karcie SIM służącej do rozmów i internetu. Ale cóż, my 100lat za....
    Taka prawda.

  • 2. Data: 2009-03-16 20:01:59
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:12:00 +0100, XXX napisał(a):

> [...]
    > zmiana taryfikacji pakietów internetowych z 1bajta na 100kB to jak cofnięcie
    > się do naliczania minutowego rozmów, podczas gdy standardem jest już

    Tu mnie najbardziej zaskoczyli - oczywiście nie jest to miłe zaskoczenie.
    Jak jedno poprawią (0,29/min), to drugie muszą spartolić (taktowanie
    100kB).
    Chyba nadal zostanę na starej taryfie. Mam tańsze rozmowy wewnątrz sieci
    (5gr/min), i normalne taktowanie pakietowe.
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 3. Data: 2009-03-16 20:08:14
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Zapomniałem dodać, że jeszcze wzrosła cena za sms. Normalnie rewelacja.
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 4. Data: 2009-03-16 22:39:31
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > tanie pakiety internetowe
    > rozliczane co do bajta, a nie tak jak w nowej taryfie co 100kB).

    Czyli rozumiem, że jeśli podczas jednej sesji wykorzystam np. 15kB, to i tak
    z konta leci 100kB?

  • 5. Data: 2009-03-16 23:04:28
    Temat: Re: Simplus w nowej taryfie Twój Profil to DNO ZUPEŁNE=?iso-8859-2?Q?!!!_Zobaczcie_co_na_Ukrainie..?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Wooyek wrote:
    > Czyli rozumiem, że jeśli podczas jednej sesji wykorzystam np. 15kB, to
    > i tak z konta leci 100kB?

    Nie. 200kB, bo dane są rozliczane za przychodzące i wychodzące
    oddzielnie.

    Jakub

  • 6. Data: 2009-03-17 13:52:41
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 23:39:31 +0100, Wooyek napisał(a):

    > Czyli rozumiem, że jeśli podczas jednej sesji wykorzystam np. 15kB, to i tak
    > z konta leci 100kB?

    Dokładnie tak.

  • 7. Data: 2009-03-17 19:02:34
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Błażej" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak.
    Dokładnie nie. Jeśli podczas jednej sesji wykorzystasz 15kB downloadu i 2kB
    uploadu, to system tayryfikuje 2*100kB (oddzielnie 100kB za każdą wysłaną
    paczkę danych po 100kB)
    Czyli tragedia, WPROST TRZEBA POWIEDZIEĆ ŻE JEST TO WZROST 2-10 KROTNY W
    STOSUNKU DO TARYFIKACJI CO 1 BAJTA W NOWYM SIMPLUSIE.

  • 8. Data: 2009-03-17 19:09:54
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 20:02:34 +0100, XXX napisał(a):

> [...]
    > Czyli tragedia, WPROST TRZEBA POWIEDZIEĆ ŻE JEST TO WZROST 2-10 KROTNY W
    > STOSUNKU DO TARYFIKACJI CO 1 BAJTA W NOWYM SIMPLUSIE.

    Masz rację. Zapomniałem o wychodzących.
    Wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem w Simplusie jest mieć taryfę
    Nowy Simplus i drugi telefon z Play Fresh.
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 9. Data: 2009-03-17 19:25:49
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

> [...]
    > Wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem w Simplusie jest mieć taryfę
    > Nowy Simplus i drugi telefon z Play Fresh.

    Tak jest, już wszędzie na portalach opisuje dno zupełne taryfy Twój Profil,
    nawet maila do BOKu wysłałem , bcc całe szefostwo Polkomtela i
    marketing...:)

  • 10. Data: 2009-03-17 20:55:45
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 20:25:49 +0100, XXX napisał(a):

    > Tak jest, już wszędzie na portalach opisuje dno zupełne taryfy Twój Profil,
    > nawet maila do BOKu wysłałem , bcc całe szefostwo Polkomtela i
    > marketing...:)

    Komentarzy na stronie nowej taryfy nie przyjmują, żeby nie straszyć
    potencjalnych klientów.
    Jedyną rzecz jaką mają dobrą to pakiety internetowe (Nowy Simplus), i tylko
    dzięki temu jeszcze tam jestem.
    Marzy mi się aby takie pakieciki były w Play Fresh.
    Pozdrawiam.
    Błażej