  • 1. Data: 2013-11-06 10:09:25
    Temat: Orange stacjonarny na kartę SIM
    Od: "reader001" <no_spam@please>

    Dzień dobry,

    Czy istnieje w sieci Orange takie rozwiązanie aby telefon stacjonarny był na
    kartę SIM?
    Dodatkowo chciałbym korzystać z usługi neostrada jak dotychczas czyli
    poprzez łącze ADSL.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2013-11-06 11:40:39
    Temat: Re: Orange stacjonarny na kartę SIM
    Od: "vito007" <v...@n...pl>

> [...]
    > na
    > kartę SIM?
    > Dodatkowo chciałbym korzystać z usługi neostrada jak dotychczas czyli

    czy chodzi Ci o numer stacjonarny na komórce?

  • 3. Data: 2013-11-06 16:30:26
    Od: "reader001" <no_spam@please>

    > czy chodzi Ci o numer stacjonarny na komórce?

    Oczywiście miałem na myśli numer stacjonarny. Wyczytałem na stronie Orange,
    że jest coś takiego jak "Nowa Orange Strefa" tylko czy taka usługa jest
    dodatkową opcją czy też można ją wziąźć razem z nestradą i nie płacić
    dodatkowej opłaty za utrzymanie linii?

    Czy w przypadku sieci komórkowej jest możliwość aby wziąźć dodatkowo
    neostradę bez opłaty za utrzymanie linii?

  • 4. Data: 2013-11-06 18:41:39
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Czy w przypadku sieci komórkowej jest możliwość aby wziąźć dodatkowo
    > neostradę bez opłaty za utrzymanie linii?

    jezeli usluga jest swiadczona na drucie tp, to zawsze bedzie jakas oplata
    moze to byc abonament, oplata za utrzymanie lacza, oplata za zawieszenie
    lacza, albo czesc oplaty za lacze internetowe
    to, co zrobisz z numerem stacjonarnym nie ma wiekszego znaczenia
    mozesz go sobie dodac do komorki, ale jesli chcesz miec internet z kabla, to
    cos zaplacic trzeba
    po prostu uznaj, ze jest to kawalek oplaty za internet i porownaj to z
    innymi dostawcami