  • 1. Data: 2021-11-26 17:30:10
    Temat: Osprzęt elektroinstalacyjny modułowy - jakie marki polecacie?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Przeglądam sobie w Internecie rozłączniki instalacyjne w modułach na
    szynę do rozdzielnic elektrycznych (po lekturze wątku pt. "Osłona na
    S-kę", pomny tego, by nie używać bezpiecznika jako wyłącznika w
    instalacji) i widzę, że często w sprzedaży są rozłączniki, wyłączniki
    oraz bezpieczniki automatyczne modułowe firm GACIA oraz NOARK.

    Miał ktoś z nimi do czynienia? Dobre są?

    GACIA
    <https://allegro.pl/oferta/rozlacznik-izolacyjny-glo
    wny-modulowy-40a-1p-gacia-7842644928>

    NOARK (nawet ciekawy, z blokadą pokrętłem przed przypadkowym rozłączeniem)
    <https://sklep.elektrospark.pl/6903,noark-rozlacznik
    -izolacyjny-ex9i40-3p-40a-1-modul-101392.html>

    Jeszcze widzę jakieś LC / SASSIN -
    <https://allegro.pl/oferta/lc-rozlacznik-izolacyjny-
    modulowy-1p-1m-1f-100a-11367752648>

    Pytam, bo teraz z jakością różnie i te wszystkie Hagery, Schneidery czy
    EATON-y to już chyba nie to samo, co kiedyś...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2021-12-01 11:55:19
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2021-11-26 o 17:30, Krystek pisze:
> [...]
    >
    > Pytam, bo teraz z jakością różnie i te wszystkie Hagery, Schneidery czy
    > EATON-y to już chyba nie to samo, co kiedyś...

    osobiście bym brał coś z tych firm (kolejność alfabetyczna): ABB, Hager,
    Schneider

    /M

  • 3. Data: 2021-12-01 12:37:52
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Jeszcze widzę jakieś LC / SASSIN -
    > <https://allegro.pl/oferta/lc-rozlacznik-izolacyjny-
    modulowy-1p-1m-1f-100a-11367752648>

    Ja bym nie ufał czemukolwiek co ma w nazwie Sasin.

    Kosztuje tyle co paczka fajek a spali całą chałupę.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 4. Data: 2021-12-02 13:11:12
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Adam Górski wrote:

    > Ja bym nie ufał czemukolwiek co ma w nazwie Sasin.
    >
    > Kosztuje tyle co paczka fajek a spali całą chałupę.

    https://www.youtube.com/watch?v=GISz4X3HU3E&t=194s

    Pozdrawiam, Piotr