  • 1. Data: 2021-11-26 08:46:46
    Temat: Zasilacz ?V-3150 T28-2-Y
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Macie pomysł czym mogę zastąpić taki zasilacz (oryginalnie w urządzeniu)
    czymś co da na wyjściu to samo o co najmniej takiej samej mocy (40W)?
    Ten zasilacz ma trzy piny na wyjściu, jeden to masa a na pozostałych
    jest (zdaje się) 35V i 12V.

    Nie jestem elektronikiem, ale jeżeli da się wymienić PCB i zarobić nowe
    wtyczki to sobie radzę.

    Tylko że jedyne co znajduje to cyrylicę (z aliexpress sobie radzę :-P).

    -
    https://radiomasterinfo-org-ua.translate.goog/ultraz
    vukovoj-uvlazhnitel-vozduha-vitek-vt-1767bk-ustrojst
    vo-remont/?_x_tr_sch=http&_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=pl&_x
    _tr_hl=pl&_x_tr_pto=nui

    - https://a-climat.dp.ua/blok-pitaniya-36v.html

    Coś dostępnego na ali lub alle jako substytut?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2021-11-26 08:53:07
    Temat: Re: Zasilacz ?V-3150 T28-2-Y
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    _tr_hl=pl&_x_tr_pto=nui

    > - https://a-climat.dp.ua/blok-pitaniya-36v.html
    >
    > Coś dostępnego na ali lub alle jako substytut?

    do czego to zasilacz? Jakiej mocy jest każde z napięć? Rzuć okiem na
    zasilacze do drukarek hp - miały podobne napięcia. Co ze starym? nie
    łatwiej naprawić? czy można "skleić" dwa zasilacze ze sobą? Wtedy
    będziesz miał samodzielnie i najtaniej

    ToMasz

  • 3. Data: 2021-12-06 19:04:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 26.11.2021 08:53, ToMasz wrote:
    > do czego to zasilacz?

    Zasilacz do nawilżacza (już wiem że popularny).

    > Co ze starym? nie łatwiej naprawić?

    Pewnie najłatwiej gdy się jest elektronikiem ;-)

    > Rzuć okiem na zasilacze do drukarek hp - miały podobne napięcia.

    Dzięki za pozostałe sugestie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz