  • 1. Data: 2021-11-24 19:06:09
    Temat: PWM ładowarka aku z PV
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Prowadzę taką dyskusję i już nie mam siły tłumaczyć podstaw, poczytajcie
    sami:
    schemat jest zaraz w linku poniżej.
    W dwóch słowach o co chodzi, LordBluzg twierdzi że jest tam pomiar napięcia
    ja oczywiście że nie i że nie i nawet nie ma stabilizacji tego napięcia.

    W dniu 2021-11-24 o 18:02, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    https://320volt.com/en/wp-content/uploads/2019/03/sc
    hematic-12v-24v-10a-pwm-control-dimmer-of-speed-for-
    dc-motor-circuit.png

    --
    Janusz

    --