  • 1. Data: 2021-11-24 21:57:40
    Temat: jak to możliwe
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Jest sobie metalowa zamykana na drzwiczki skrzynka. Taka wysokości może
    80 cm. Stoi na ulicy w mieście, na betonowym fundamenciku. W niej jakaś
    tam automatyka i modem GPRS. Modem ma małą antenkę GSM.
    Antenka jest zamknięta w środku, w tej metalowej skrzyni.
    Skrzynia z nierdzewki, ale to chyba nieważne.
    Nie ma w niej otworów, tylko od spodu 2 dziury 5cm, którymi wchodzą
    kable jakieś z zasilaniem itp.

    I kuśwa pełen zakres sygnału GSM.
    No jak to możliwe ? A Faraday to pies ?

  • 2. Data: 2021-11-24 22:13:50
    Temat: Re: jak to możliwe
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 24.11.2021 21:57, sundayman wrote:

    > Nie ma w niej otworów, tylko od spodu 2 dziury 5cm, którymi wchodzą
    > kable jakieś z zasilaniem itp.

    No to kablami wchodzi.
    Albo drzwiczkami - robi się antena szczelinowa.

    --
    Mirek.

  • 3. Data: 2021-11-24 22:17:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

> [...]
    > Skrzynia z nierdzewki, ale to chyba nieważne.
    > Nie ma w niej otworów, tylko od spodu 2 dziury 5cm, którymi wchodzą

    Jeśli odpowiedź na to pytanie wyjaśni zagadkę, służę:

    https://www.pawfectmatch.org/animals/detail?AnimalID
    =6788635

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2021-11-24 23:56:23
    Od: ptoki <s...@g...com>

    środa, 24 listopada 2021 o 14:57:47 UTC-6 sundayman napisał(a):
> [...]
    > Skrzynia z nierdzewki, ale to chyba nieważne.
    > Nie ma w niej otworów, tylko od spodu 2 dziury 5cm, którymi wchodzą

    https://www.youtube.com/watch?v=4vQitDBMtYE

    Trzecia minuta:
    https://www.youtube.com/watch?v=GYLn7wgGxPo

  • 5. Data: 2021-11-25 00:51:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:snm909$34701$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sundayman pisze tak:

    > I kuśwa pełen zakres sygnału GSM.
    > No jak to możliwe ? A Faraday to pies ?

    Zainstalowałem Network Cell Info Lite

    moj tel#1 J5 na dworze sim1 -61 sim2 -72, w hali -109 -111

    kumpel zobaczył co to? tez chcę takie zegary
    zainstalował na Samsung A50

    w hali -57

    nosz k.

    kupiłem więc szybko sim z sieci kumpla

    moj tel#2 A30 na dworze sim3 -59 sim4 -57, w hali -107 -108

    pozostaje mi ukrasc mu teefon jak zostawi do ładowania.

    No jak to możliwe?

    --
    Piter

    śrubokręty z czipem gps
    www.JebacInzynierow.com

  • 6. Data: 2021-11-25 01:29:56
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.11.2021 o 00:51, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > moj tel#2 A30 na dworze sim3 -59 sim4 -57, w hali -107 -108
    >
    > pozostaje mi ukrasc mu teefon jak zostawi do ładowania.

    Spróbuj go zmusić do jakiegoś długiego filmu na YT.

    Jutub mu rozładuje telefon, on go podłączy a Ty zajebiesz :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2021-11-25 04:41:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No ok. Ale to chyba jednak powinno osłabić sygnał.
    A jest full. Wiem bez zaglądania, bo po połączeniu się
    urządzenie mi wysyła poziom sygnału sieci.

    Gdyby był słaby sygnał to bym zrozumiał, że coś się przedostaje. Ale to
    na oko wygląda tak, jakby tam prawie tłumienia nie było.

  • 8. Data: 2021-11-25 08:35:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Nov 2021 14:56:23 -0800 (PST), ptoki <s...@g...com>
    wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=4vQitDBMtYE

    Oni ciągle mają marszrutę??

    --
    Marek

  • 9. Data: 2021-11-25 08:59:35
    Od: Jacek Radzikowski <j...@g...com>

    On Wednesday, November 24, 2021 at 3:57:47 PM UTC-5, sundayman wrote:
> [...]
    > Skrzynia z nierdzewki, ale to chyba nieważne.
    > Nie ma w niej otworów, tylko od spodu 2 dziury 5cm, którymi wchodzą

    Matt Blaze kilka dni temu pochwalił się pomiarami tłumienia kilku pokrowców na
    telefony blokujących RF, i dla porównania zmierzył także metalowa puszkę na ciastka.
    28dB tłumienia: https://twitter.com/mattblaze/status/145965667581265
    1009
    Dla tych, którym nie chce się czytać całego wątku: zmierzone pokrowce tłumiły sygnał
    o 50-100dB.

    Jacek.

  • 10. Data: 2021-11-25 09:31:24
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 25.11.2021 o 08:59, Jacek Radzikowski pisze:

> [...]
    1009
    > Dla tych, którym nie chce się czytać całego wątku: zmierzone pokrowce tłumiły

    Czekaj.
    Pokrowce tłumiły o wiele więcej niż niż puszka?