  • 11. Data: 2009-08-28 22:15:01
    Temat: Re: PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    White Power pisze:
    > Proponuje aby za wyjscie bez czapki na głowie w okresie kalendarzowej zimy
    > dawać 500 zł mandatu.
    > Ale żeście sobie partyjkę wybrali, tacy liberałowie jak z szamba woda
    > kolońska.

    Wiesz, ale idziesz w Polsce na wybory i wybieraj, bracie: tyfus czy
    cholera ;-/

  • 12. Data: 2009-08-31 20:09:00
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisali:

    > Pierdolenie kotka za pomocą młotka. Szkoda że nie wspomnieli ile osób
    > ginie przez szalonych samochodziarzy... Tylko że to by było ciut
    > niemedialne, bo przecież puszkami porusza się gros wyborców.

    I wybranych. Komorowski po Warszawie 160, Tusk z Gdanska do Warszawy w 4h.

    > informcja o tych "200 ofiarach"* szalonych motocyklistów pachnie lekkim
    > naciąganiem.

    Lekkim? Pan Kakolewski nie zadal sobie trudu zapoznac sie ze statystykami
    wyprodukowanymi u niego w robocie. W 2008 184 zabitych. W tym 6 osob
    "postronnych"

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 13. Data: 2009-08-31 21:51:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-31 22:09:00 +0200, KRZYZAK <k...@k...com> said:

    > I wybranych. Komorowski po Warszawie 160, Tusk z Gdanska do Warszawy w 4h.

    Ich to nie dotyczy, oni mają abonament. Czy tam inny immunitet. A może
    nawet kierowcę, najwyżej go wymienią na takiego z mniejszą ilością
    punktów, stać ich.

    > Lekkim? Pan Kakolewski nie zadal sobie trudu zapoznac sie ze statystykami
    > wyprodukowanymi u niego w robocie. W 2008 184 zabitych. W tym 6 osob
    > "postronnych"

    A dziś gdzieś w tivi był bilans wakacji na naszych drogach - prawie
    1000 zabitych, blisko 14000 (to nie błąd, małe miasto) rannych.
    Oczywiście standard - brawura, nadmierna prędkość, młodzi kierowcy,
    alkohol. Choć jakaś pani psycholog wspomniała, że i doświadczonym
    kierowcom zdaża się popełnić błąd, ale szybko zagłuszyli to informacją,
    że w jakiś weekend zatrzymali ok. 1600 pijanych za kółkiem. Taaaaa,
    motocykliści całym złem naszych wspaniałych dróg.

    Szkoda tylko że my se tu popsioczymy, a durne, bratnie społeczeństwo
    przyklaśnie jednej kretynce z drugą, co to się tak troszczy o ich dobro.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-09-01 06:44:38
    Od: fv <f...@c...com>

    de Fresz wrote:
    > Szkoda tylko że my se tu popsioczymy, a durne, bratnie społeczeństwo
    > przyklaśnie jednej kretynce z drugą, co to się tak troszczy o ich dobro.

    Ależ społeczeństwo nie jest wcale durne. Społeczeństwo głosujące woli aby wina była
    po stronie
    idiotów, samobójców i pijaków. Bo to odsuwa od nich uwagę presję policji.

    To nie jest tylko tak, że ludzie nie wiedzą. Ludzie nie chcą wiedzieć. Ludzie nie
    zamierzają
    pochylać się nad przyczynami.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 15. Data: 2009-09-01 19:15:18
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:
    ...>8
    > w jakiś weekend zatrzymali ok. 1600 pijanych za kółkiem.

    Jesli jezdzenie po pijaku jest glowna przyczyna wypadkow to jakim cudem
    conajmniej z polowa tych pijanych dojechala calo do miejsca gdzie ich
    skontrolowano??
    A jesli dodamy do tego "ciemna liczbe" tych pod gazem to wychodzi ze
    procentowo pijani powoduja duzo mniej wypadkow niz trzezwi!!
    Ale podanie przyczyn "pijany", nadmierna szybkosc..." jest najlatwiejsze
    a ciemny narod wyszytko kupi :(
    BTW, ciekaw jestem ilu z tych "pijanych" zupelnie legalnie moglo jechac
    w jakims cywilizowanym kraju!

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 16. Data: 2009-09-03 09:03:08
    Od: mumlock <m...@g...com>

    On 29 Sie, 00:15, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Wiesz, ale idziesz w Polsce na wybory i wybieraj, bracie: tyfus czy
    > cholera ;-/

    Jest jeszcze wiele innych partii oprócz tyfusa i cholery, ale są
    przemilczane przez media, więc ogólnie pojęte społeczeństwo widzi
    tylko możliwość głosowania na "tyfus" lub "cholerę" bo każdy inny
    głos, to "głos zmarnowany"... To ja już wolę marnować swoje głosy.

    Co do projektu - jak zwykle zaostrzanie i wymyślanie kar ma zastąpić
    brak pomysłu na rozwiązanie problemu.

    Pozdrawiam.
    --
    Mumlock