  • 71. Data: 2011-09-22 19:27:28
    Temat: Re: [PORD] pytanko o sytuację.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 15:46, masti pisze:

    > chcesz fajnieszy numer?
    > na tym rondzie
    > http://www.zumi.pl/,,,21.0208847,52.2317314,2,1a,nam
    apie.html?userMapPointText=zakaz+skr%EAtu+w+lewo&use
    rMapPointX=21.020927&userMapPointY=52.231684
    > w zanzaczonym miejscu stoi "Zakaz skrętu w lewo" ;)
    > tak na wjazdach ma C-12

    To akurat nie jest "prawdziwe rondo" o jakich pisałem ;)

    W "prawdziwym rondzie" pasy ruchu masz dookoła, a tutaj faktycznie jak
    chcesz jeździć w kółko to musisz migać w lewo, bo zmieniasz pasy ruchu.

    Swoją szosą mam wrażenie, że ten zakaz skrętu stoi tam po to, by ludzie
    nie pchali się na Nowy Świat. Ale niestety tak ustawiony "działa" także
    na kogoś, kto np. chciałby zawrócić.

  • 72. Data: 2011-09-22 19:28:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 15:05, Glub pisze:

    > Powiedz to panu egzaminatoru ze jest kretynem.

    Gramatyki też ciebie jakiś kretyn uczył ;->

  • 73. Data: 2011-09-22 21:44:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 22 Sep 2011 21:27:28 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    wystukał:

> [...]
    >
    > W "prawdziwym rondzie" pasy ruchu masz dookoła, a tutaj faktycznie jak
    > chcesz jeździć w kółko to musisz migać w lewo, bo zmieniasz pasy ruchu.

    niestety tki "rond" jest cała masa i to powoduje mnóstwo pytań o to jak
    jeździć. IMHO powinni te C12 pozdejmować i traktować to jak normlne
    skrzyżowanie z wyspą

    > Swoją szosą mam wrażenie, że ten zakaz skrętu stoi tam po to, by ludzie
    > nie pchali się na Nowy Świat. Ale niestety tak ustawiony "działa" także
    > na kogoś, kto np. chciałby zawrócić.

    nie tylko Nowy świat ale też wjazd w Smolną. Powodem były korki
    powstajace przez zablokowanie lewego pasa przez skręcających. Ale
    rozwiązanie jest kretyńskie.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 74. Data: 2011-09-23 06:07:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2011 23:44, masti pisze:

    > niestety tki "rond" jest cała masa i to powoduje mnóstwo pytań o to jak
    > jeździć. IMHO powinni te C12 pozdejmować i traktować to jak normlne
    > skrzyżowanie z wyspą

    W pełni się zgadzam. C-12 sugeruje pasy wiodące dookoła.

    Żeby tylko to jedno...

  • 75. Data: 2011-09-23 13:00:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 21.09.2011 15:12, Glub pisze:
    > Tak samo mozesz jezdzic w kolko po rondzie ile dusza zapragnie ale na
    > egzaminie upierdolą za to.

    na egzaminie to chyba mówią dokąd masz jechać, nie? a jak powiedzieli, a
    Ty sie w kółko kręcisz, znaczy masz kłopot nie z przepisami tylko z
    orientacją i podejmowaniem decyzji, za co PJ się może nie należeć, nie
    za przepisy.

    - gildor

  • 76. Data: 2011-09-23 13:03:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    > Kogo i w jaki bład?
    >
    > A w jaki blad wprowadza miganie w lewo w trakcie jechania juz po rondzie?

    że chcesz zaparkować na jego środku.

    - gildor

  • 77. Data: 2011-09-23 16:30:48
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 15:03:01 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    rondzie?

    > że chcesz zaparkować na jego środku.

    Ja sie nie pytam o to... Jechanie po rafzie z wlaczonym.lewym
    kietunkiem to jak jechanie po luku....

  • 78. Data: 2011-09-23 16:34:54
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 15:00:21 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > na egzaminie to chyba mówią dokąd masz jechać, nie?

    mowi np "prosze zawrocic na rondzie", lub "prosze skrecic w lewo".
    Nie mowi jak gps: prosze zjechac trzecim zjazdem.

  • 79. Data: 2011-09-23 16:42:21
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Fri, 23 Sep 2011 18:30:48 +0200, Glub <g...@g...com> wrote:
    > On Fri, 23 Sep 2011 15:03:01 +0200, gildor
    <g...@N...gazeta.pl>

    > rondzie?

    > Ja sie nie pytam o to... Jechanie po rafzie z wlaczonym.lewym
    > kietunkiem to jak jechanie po luku....

    Kurde nie przyzwyczaje sie do klawiatury ekranowej

    Mialo byc ze jechanie po rondzie z wlaczonym lewym kierunkiem jest
    jak jechanie po łuku z wlaczonym kierunkiem....

  • 80. Data: 2011-09-26 11:42:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 23.09.2011 18:34, Glub pisze:
    > ale na

    > mowi np "prosze zawrocic na rondzie", lub "prosze skrecic w lewo".
    > Nie mowi jak gps: prosze zjechac trzecim zjazdem.

    czyli mówi. no i co, źle mówi? jak masz skręcić w lewo, a kręcisz się w
    kółko, znaczy albo nie wiesz co to znaczy w lewo, albo zestresował Cię
    zjazd w lewo, jedno i drugie to problem decyzyjny, więc prawko się nie
    należy. za duże rezyko.

    - gildor