  • 11. Data: 2010-03-30 19:17:39
    Temat: Re: [PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    Od: to <t...@a...xyz>

    mister wrote:

    > bo malo to debili ktorzy wlaza prosto pod kola rozpedzonych samochodow?

    No to jest właśnie problem, który dodatkowo podsycają media bredząc, że
    pasy to azyle i pieszy powinien się tam czuć bezpieczniej niż na
    chodniku. W efekcie piesi włażą na pasy "na pałę" pod nadjeżdżające auta
    i potem są efekty takie jak widać. Pamiętam z podstawówki, że mieliśmy
    pogadankę z polucjantem, który wtedy wiele razy podkreślał konieczność
    upewnienia się, czy nic nie jedzie, nawet w sytuacji gdy jako piesi mamy
    pierwszeństwo. Niestety, jak widzę, drogowe odmóżdżenie postępuje.

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-03-30 19:19:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Ponoć wlókł jedną z ofiar pod samochodem ponad 200m, zatrzymał się i
    > wyciągnął ją, a następnie pozostawił bez udzielenia pomocy i odjechał.
    > Tak mówiono w radio.

    Kiedyś mówiono też, że Zientarski jechał "czysta".

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-03-30 19:19:29
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > bo malo to debili ktorzy wlaza prosto pod kola rozpedzonych samochodow?

    A mało to debili, którzy pakują się w pieszych nie zważając na to, że
    własnie obok stoją samochody, które przepuszczają pieszych ?

  • 14. Data: 2010-03-30 19:20:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > A mało to debili, którzy pakują się w pieszych nie zważając na to, że
    > własnie obok stoją samochody, które przepuszczają pieszych ?

    Nawet gdyby ten tir tak zrobił, to jak można go było nie zauważyć, nie
    usłyszeć?

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-30 19:22:56
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > A mało to debili, którzy pakują się w pieszych nie zważając na to, że
    > własnie obok stoją samochody, które przepuszczają pieszych ?

    Dużo mniej.

  • 16. Data: 2010-03-30 19:26:19
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Kiedyś mówiono też, że Zientarski jechał "czysta".

    A okazło się, że "bez kozery było pińćset"

  • 17. Data: 2010-03-30 19:28:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Mnie natomiast ciekawi jak można dać się potrącić tirowi, bo w tekście
    > nie ma nic o tym, ze obie kobiety były niewidome...

    Masz niewielkie szanse, by je o to zapytać...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 18. Data: 2010-03-30 19:35:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
> [...]
    > upewnienia się, czy nic nie jedzie, nawet w sytuacji gdy jako piesi mamy
    > pierwszeństwo. Niestety, jak widzę, drogowe odmóżdżenie postępuje.

    Przyznam się szczerze, że te Twoje wspomnienia z podstawówki bledną
    przy tym, co policja była łaskawa ustalić:
    <cite>
    - Całe zdarzenie wyglądało bardzo makabrycznie. Jedna z potrąconych
    kobiet leżała na przejściu. Natomiast druga była ciągnięta przez ten
    samochód przez nawet kilkaset metrów. Kierowca zatrzymał się na
    wysokości przystanku autobusowego, wyjął ciało potrąconej kobiety i
    pojechał dalej - relacjonowała Ewa Marczewska z żyrardowskiej policji.
    </cite>

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-03-30 19:35:58
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nawet gdyby ten tir tak zrobił, to jak można go było nie zauważyć, nie
    > usłyszeć?

    A tak samo jak starsza kobiecina, którą przepuszczałem na pasach, a jakiś
    palant o mało jej nie zabił. Kobieta odskoczyła w ostanim momencie, a palan
    zatrzymał się jakieś 2-3m za pasami. Za mną stało kilka innych samochodów, a
    gnojek postanowił sobie ich wszystkich ominąć pasem do skrętu w prawo
    przejeżdżając poprzez malowaną wysepkę. Prawdopodobnie gdybym nie zauważył
    jego zachowania we wstecznym lusterku i nie zatrąbił to byłoby juz po
    kobiecie.

  • 20. Data: 2010-03-30 19:38:09
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dużo mniej.

    Przypatrz się dokładniej na przejścuiach ilu kierowców zatrzymuje się
    udzielając pierwszeństwa pieszym. Naprawdę niewielu. Niewielu też zwalnia
    przed przejściem i zachowuje szczególną ostrożność.