  • 1. Data: 2010-11-20 16:44:22
    Temat: Padające sprzęgło
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło? Jak to zdiagnozować?

  • 2. Data: 2010-11-20 16:51:42
    Temat: Re: Padające sprzęgło
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 16:44:22 +0100, syntax error napisał(a):

    > W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło? Jak to zdiagnozować?

    to zależy, jak padnie na beton, to robi "brzdęk" a jak na nogę, to "ałaaaaa
    kurwaaaaa"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-11-20 17:26:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin syntax error

    > W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło? Jak to
    > zdiagnozować?

    Po tym że wstaje. Skoro wstało, to znaczy, że wcześniej padło, bo inaczej
    nie musiałoby wstawać.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-20 17:30:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> wrote in message
    > W jaki sposób objawia się problem padającego sprzęgło?
    > Jak to zdiagnozować?

    Po tym, że na niskich biegach auto wchodzi szybko
    w obroty bez odpowiedniego przyspieszania kół...
    Innymi słowy, sprzęgło zaczyna się ślizgać pod dużymi
    obciążeniami (niskie biegi).

  • 5. Data: 2010-11-20 18:49:11
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Po tym, że na niskich biegach auto wchodzi szybko
    > w obroty bez odpowiedniego przyspieszania kół...
    > Innymi słowy, sprzęgło zaczyna się ślizgać pod dużymi
    > obciążeniami (niskie biegi).

    Dzięki za wyjaśnienia. Czyli tzw. ślizgające się sprzęgło oznacza kłopoty.
    Co jeszcze można o kończącym się sprzęgle napisać?:-)

  • 6. Data: 2010-11-20 19:12:10
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-11-20 18:49, syntax error pisze:

    > Dzięki za wyjaśnienia. Czyli tzw. ślizgające się sprzęgło oznacza kłopoty.
    > Co jeszcze można o kończącym się sprzęgle napisać?:-)

    Może się ślizgać bo mógł paść simmering na wale korbowym i zalało je
    olejem, mógł paść simmering na wałku sprzęgłowym i zalało je olejem
    przekładniowym.

    Widziałem już i wpadnięte łożyska w docisk i tarcze sprzęgłowe po
    wyjęciu składające się tylko i wyłącznie z metalu ;) i jeszcze dużo
    innych przypadków - większość dlatego że kierownik jeździł i jeździł
    dopóki nie stanęła fura.

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2010-11-20 19:14:29
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 20 Lis, 18:49, "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>
    wrote:

    > Dzi ki za wyja nienia. Czyli tzw. lizgaj ce si sprz g o oznacza k opoty.
    > Co jeszcze mo na o ko cz cym si sprz gle napisa ?:-)

    W jednym aucie miałem mocne wibracje pedału sprzęgła - czuło się
    dosłownie, jakby sprzęgło miało sie rozpaść :).
    Jednak nie było efektu slizgania.
    Innym razem rzeczywiście bylo slizganie sie sprzegła i lekki smród
    spalenizny..

  • 8. Data: 2010-11-20 19:33:34
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** syntax error pisze tak:

    > Co jeszcze można o kończącym się sprzęgle napisać?:-)

    Ciężko wchodzi wsteczny, pedał się robi flakowaty, trudno delikatnie
    ruszyć, szumi przy rozpędzaniu i auto słabo przyśpiesza jakby oponki
    niedopompowane były.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2010-11-20 20:10:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piter" <e...@f...pl> wrote in message

    > Ciężko wchodzi wsteczny, pedał się robi flakowaty, trudno delikatnie
    > ruszyć, szumi przy rozpędzaniu i auto słabo przyśpiesza jakby oponki
    > niedopompowane były.

    A to przy niedopompowanych oponkach auto słabiej przyspiesza? :-)))

  • 10. Data: 2010-11-20 23:21:46
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 20 Lis, 20:10, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > A to przy niedopompowanych oponkach auto s abiej przyspiesza? :-)))

    A zmierz przy dwóch i potem przy połowie, albo zero trzy bara... :)