  • 1. Data: 2010-11-20 16:15:17
    Temat: Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam,

    Szukam typowego dupowozu dla żony. Najchętniej coś wielkości Astry, Golfa albo
    Focusa (z 4/5 drzwiami). Kasa do 12000. Trafiła się jednak 206 w bardzo dobrym
    stanie (2002r, silnik 1.1, 90tys km &#8211; autentyk, nie bity, z elektryka ale bez
    ABS i Klimy, wszystko robione na czas) od znajomych. Wady 206 w miarę znam bo
    takim jeździłem 3 lata dlatego pomimo małego przebiegu jestem nastawiony
    sceptycznie ale &#8230; no właśnie (i tu zwracam się do grypowiczów o pomoc): czy
    mając 12000 można znaleźć jakiegoś wartościowego klasy kompakt? Może lepiej
    nie marudzić i brać tą 206?

    PS. Peugeot ma bardzo wytartą kierownice &#8211; z tego co czytałem to normalne
    (jeden koleś nawet po 30tyś wymieniał) &#8211; pytanie do użytkowników: czy
    rzeczywiście tak się wycierają.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-11-20 16:21:28
    Temat: Re: Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 15:15:17 +0000 (UTC), m...@g...pl
    napisał(a):

    > PS. Peugeot ma bardzo wytartą kierownice &#8211; z tego co czytałem to normalne
    > (jeden koleś nawet po 30tyś wymieniał) &#8211; pytanie do użytkowników: czy
    > rzeczywiście tak się wycierają.

    Zależy jaka jest, bo faktycznie niektóre modele się niszczą bardzo szybko.
    Tyle, że najbardziej charakterystycznym przykładem jest pokryta skórą
    kierownica z C5 I - była nawet na to akcja serwisowa OIDP
    Tyle, że nie posądzam 206 o posiadanie akurat tej kierownicy, zwłaszcza
    modelu z silnikiem 1.1

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-11-20 16:35:08
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2010-11-20 16:15, m...@g...pl pisze:
    > Trafiła się jednak 206 (...) od znajomych.
    (...)

    > PS. Peugeot ma bardzo wytartą kierownice&#8211; z tego co czytałem to normalne
    > (jeden koleś nawet po 30tyś wymieniał)&#8211; pytanie do użytkowników: czy
    > rzeczywiście tak się wycierają.

    To co to za znajomi jesli nie wierzysz w przebieg...?
    W takim ukladzie potraktuj to auto jak kazde innne z ogloszenia, nie
    dajac mu zadnych forow.

    Kwik

  • 4. Data: 2010-11-20 16:47:27
    Od: " " <m...@g...pl>

    Kwik <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > To co to za znajomi jesli nie wierzysz w przebieg...?
    > W takim ukladzie potraktuj to auto jak kazde innne z ogloszenia, nie

    Przebieg na 100% realny. Stan też super (oprócz tej kierownicy). Czepiam bo
    mam uraz do 206 :-) Dla siebie bym go nie kupił, nawet jakby był nowy. Dla
    żony może być, choć wolałbym coś większego (segment C). Problem jest taki, że
    dopiero zaczęliśmy szukać i nie wiemy czy jak ten olejemy to znajdziemy coś
    sensownego za te 12tyś. Da rade coś sensownego w tych pieniądzach znaleźć?

    /Mariusz

  • 5. Data: 2010-11-20 17:36:49
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Da rade coś sensownego w tych pieniądzach znaleźć?

    Da rade ale jest naprawde ciezko. Poza tym zakup nieznanego auta to
    zawsze w jakims stopniu loteria. Strata czasu, tygodni, czasem miesiecy,
    kasy na jezdzenie, ogladanie itd.
    Naprawde bym sie zastanowil na Twoim miejscu czy warto cos innego
    szukac, zwlaszcza, ze masz z tego co rozumiem wszystko podane na tacy
    bez kretactwa i ukrywania wad.
    Do tego taka 206 powinna sie raczej w przyszlosci tez sprzedac, ladny
    samochod.

    Maciek

  • 6. Data: 2010-11-20 23:52:30
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-11-2010 16:15, m...@g...pl pisze:
> [...]
    > mając 12000 można znaleźć jakiegoś wartościowego klasy kompakt? Może lepiej
    U mnie pod blokiem sąsiad sprzedaje Golfa IV 1,6 z przebiegiem okolo
    100.000km z 2001 r. za 12.500. Ja swojego 1,4 z 1999 r. z przebiegiem
    75.000 sprzedałem za 10.000PLN.

    M.

  • 7. Data: 2010-11-21 00:25:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    m...@g...pl pisze:
> [...]
    > Focusa (z 4/5 drzwiami). Kasa do 12000. Trafiła się jednak 206 w bardzo dobrym
    moja matka ma od nowości partnera z silnikiem 1.1 To auto nie jeździ.
    (toczy sie, co najwyżej) Przy nim polonez to formuła1. JEśli to ta sama
    jednostka napędowa, przemyśl to 2 razy, albo pojeździj tym autem trochę.

  • 8. Data: 2010-11-21 00:47:57
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > moja matka ma od nowości partnera z silnikiem 1.1 To auto nie jeździ.
    > (toczy sie, co najwyżej) Przy nim polonez to formuła1. JEśli to ta sama
    > jednostka napędowa, przemyśl to 2 razy, albo pojeździj tym autem trochę.

    bo aerodynamiką i masą taki Partner i 206 sie wogóle nie róznią...niemal
    identyczne.

    Jacek

  • 9. Data: 2010-11-21 00:58:49
    Od: " " <m...@g...pl>

    Jacek <s...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > bo aerodynamiką i masą taki Partner i 206 sie wogóle nie róznią...niemal
    > identyczne.
    >
    > Jacek

    Jak w kawale o rabinie, oboje macie racje :-) . Jeździłem takim 3 lata. Silnik
    jest mułowaty ale bez tragedii. Bez pasażerów i bagaży jeszcze się turla (90%
    przewidywanego wykorzystania), ale jak z balastem to szkoda gadać. Partnera z
    tym silnikiem sobie nie wyobrażam :-)

  • 10. Data: 2010-11-21 01:03:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 23:58:49 +0000 (UTC), m...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > przewidywanego wykorzystania), ale jak z balastem to szkoda gadać. Partnera z

    W mieście z dostawą pieczywa sobie poradzi bez problemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel