  • 141. Data: 2012-04-11 22:45:52
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Ale mi przeszkadza jak przeżyje i będzie wymagał przez kilkadziesiąt
    > lat opieki z mojej (podwójnej - z etatu i działalności) składki
    > zdrowotnej.

    Jakiej podwójnej - nawet ZUS-u nie potrafisz rozliczyć?

  • 142. Data: 2012-04-11 22:47:03
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Lukasz" <w...@b...net.pl> wrote in message

    > i do tego uważasz że jest potrzebny zakaz palenia w aucie? wnioskuj do
    > allemoto żeby dodali kryterium "właściciel niepalący" i kupisz auto jakie
    > chcesz* ;)

    Kto Ci naklamal, ze jest mi do tego potrzebny zakaz palenia w samochodzie?
    Pisalem, ze w swoich samochodach nigdy nie pale i nie pozwalam palic innym.
    Ja bym naprawde chcial, zeby ludzie pewne rzeczy robili z rozsadku, ale
    niestety do niektorych proste przekazy nie docieraja. Przyklad? Moja
    kolezanka z pracy, ktora mimo "mieszania jej z blotem" palila przez cala
    ciaze (a nawet przez dwie). Kretynow nie sieja - sami sie rodza.

    --
    Axel

  • 143. Data: 2012-04-12 08:36:16
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 20:31:08 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Wymyśl coś jeszcze, tylko nie przesadź. Mam zajada i mnie boli jak się śmieję.

    Drobiu, a po co? I tak się dziwię sam sobie, że ci odpisuję, bo na widok
    twojego nicka pierwszą myślą jest "a ten surowiec pasztetowy co znów
    [wymoderowano treści wulgarne]?".

    AK

  • 144. Data: 2012-04-12 08:49:21
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > Ale mi przeszkadza jak przeżyje i będzie wymagał przez kilkadziesiąt
    > lat opieki z mojej (podwójnej - z etatu i działalności) składki
    > zdrowotnej.

    to trzeba by zamiast poduszek powietrznych kolce montować, a zamiast
    pasów- cienką żyłkę na szyję. Wtedy ci po wypadku nie zużywaliby twoich
    składek...

    Lukasz

  • 145. Data: 2012-04-12 09:03:21
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-12 08:49, Lukasz pisze:

    > to trzeba by zamiast poduszek powietrznych kolce montować, a zamiast
    > pasów- cienką żyłkę na szyję. Wtedy ci po wypadku nie zużywaliby twoich
    > składek...

    Dobre :-) Tanie, proste i skuteczne. Tylko w taki sposób opiekuńcze
    państwo może osiągnąć swój cel :-)

  • 146. Data: 2012-04-12 09:06:15
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-11 13:07, AZ pisze:

    > Bo nie! Pewnie jacyś zieloni psychopaci zrobili ankietę wśród wiązanych
    > pod sklepem psów z której płynie jeden wniosek - to źle wpływa na
    > psychikę psa!

    Ewentualnie ludzi, którzy chcieliby wejść do tego sklepu.

    A.

  • 147. Data: 2012-04-12 09:31:48
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-04-12 08:49, Lukasz pisze:
    > to trzeba by zamiast poduszek powietrznych kolce montować, a zamiast
    > pasów- cienką żyłkę na szyję. Wtedy ci po wypadku nie zużywaliby twoich
    > składek...

    Prawdę mówiąc nie zdziwiłbym się gdyby wtedy liczba zabitych w wypadkach
    była mniejsza niż teraz. Wszelkie zabezpieczenia i systemy zmniejszają
    czujność i ostrożność kierowcy. Kontrola pasa ruchu i automatyczne
    hamowanie po zbliżeniu się do poprzedzającego pojazdu powoduje, że
    niektórzy uważają, że w ogóle nie muszą patrzeć na drogę
    i jadąc autostradą czytają książkę, blogi na notepadzie itp :(
    To jest błędne koło - im bezpieczniej jest w aucie, tym niebezpieczniej
    się jeździ.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 148. Data: 2012-04-12 10:11:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Apr 2012, Miroo wrote:

    > Prawdę mówiąc nie zdziwiłbym się gdyby wtedy liczba zabitych w wypadkach była
    > mniejsza niż teraz. Wszelkie zabezpieczenia i systemy zmniejszają czujność
    > i ostrożność kierowcy.

    Nie tylko kierowców to dotyczy.
    Takie same wnioski widziałem gdzies z analizy częstosci wypadków
    lotniczych i przegladu liczb ofiar w takich wypadkach: dodawanie
    automatów które "same zadbaja" tudzież procedur które maja zapewnic
    bezpieczeństwo, zmniejsza częstosc przewidzianych zdarzeń, skutkujac
    zupełnym brakiem doswiaczenia przy czyms nieprzewidzianym.

    > To jest błędne koło - im bezpieczniej jest w aucie, tym niebezpieczniej
    > się jeździ.

    Inaczej mówiac: nie każdy daje sobie powiedzieć, że człowiek przy
    wielu działaniach swiadomie podejmuje ryzyko i przyjmuje jakis tam
    próg swojego "limitu". Oczywiscie tym wyższego, im bardzie mu się
    wydaje że jest bezpiecznie. Z naciskiem na "wydaje".
    Stad gro smiertelnych wypadków przy "idealnej" pogodzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 149. Data: 2012-04-12 10:39:52
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> napisał(a):

> [...]
    >
    > Drobiu, a po co? I tak się dziwię sam sobie, że ci odpisuję, bo na widok
    > twojego nicka pierwszą myślą jest "a ten surowiec pasztetowy co znów

    Mnie kurwa przez gardło przechodzi i się tego nie wstydzę. Skąd mogę wiedzieć
    dlaczego mi odpisujesz. Może niedojrzały emocjonalnie jesteś. pewno tak bo
    inaczej byś się wymyślał historyjek z patrolem co na Twoje wezwanie pognał na
    krańcówkę żeby ukarać kierowcę autobusu. Policjanta to można mieć brata.
    Rodziny się nie wybiera.

  • 150. Data: 2012-04-12 11:17:17
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-11 14:17, kamil pisze:

    > Narkomani też są dyskryminowani, bo nie mogą sobie w żyłę dawać na uczelni?

    A naprawdę nie mogą?

    To dziwne, bo w przeciwieństwie do palaczy nikomu nie smrodzą przecież.