  • 1. Data: 2023-10-07 20:41:36
    Temat: Pamiętajcie przy URNIE
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Od 2024 roku będziecie płacić nowy podatek zapisany w "kamieniach" od
    REJESTRACJI samochodu spalinowego

    Od 2026 roku będziecie płacić nowy podatek zapisany w "kamieniach" od
    POSIADANIA samochodu spalinowego

    Myślicie że to będzie parę groszy? Nie sądzę ;-)

    A to nie są wszystkie nowe unijne podatki.

  • 2. Data: 2023-10-08 00:25:21
    Temat: Re: Pamiętajcie przy URNIE
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufs8fv$vl1$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > A to nie są wszystkie nowe unijne podatki.

    no jak się chodzi na basen to trzeba płacić za karnet
    a za darmo to jest w rzece. Widziały gały co brały.

    nikomu z wyborców chyba nie zależy na przemianie Polski w Rosję?

    rozczarowani demokracją cz.3

    Przed przyjęciem nowych krajów do Unii w 2004r
    stare kraje miały duże wątliwości czy zdołają je odchamić i
    terraformować. Ruski Mir wrył się głęboko w umysły.
    Niemcy naciskały bo chciały nowe rynki do ekspansji.
    Spoko damy radę.Będzie dobrze.

    Po latach pojawiają się wątpliwości czy to się udało.
    Przyciąganie Mordoru silnie działa na Budapeszt i ostatnio Bratysławę.
    Nygus lewus i żebrak prlowski budzi się na zew Saurona.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2023-10-08 08:26:42
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 08 Oct 2023 00:25:21 +0200, użytkownik PiteR napisał:

    > no jak się chodzi na basen to trzeba płacić za karnet a za darmo to jest
    > w rzece. Widziały gały co brały.

    Zauważ że gadasz z politycznym bałwanem, który widzi na grubość swojego
    portfela a i to nie zawsze :)

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-10-08 09:37:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-08 o 00:25, PiteR pisze:
    > Po latach pojawiają się wątpliwości czy to się udało. Przyciąganie
    > Mordoru silnie działa na Budapeszt i ostatnio Bratysławę. Nygus lewus i
    > żebrak prlowski budzi się na zew Saurona.

    Wątpliwości się pojawiają w celowości i mądrości na siłę ujednolicania
    krajów na różnym stopniu rozwoju gospodarczego.

    Zachodnie państwa kiedy się rozwijał nie miały takich podatków jak teraz
    Polska

  • 5. Data: 2023-10-08 09:41:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-08 o 08:26, Jacek pisze:
    > Zauważ że gadasz z politycznym bałwanem, który widzi na grubość swojego
    > portfela a i to nie zawsze ?

    Jak mnie rozczulają gamonie co nie widzą dalej niż koniec swojego nosa a
    jak przyjdzie do czego to będą jebać pis bo im podatki podnosi

    Nie nie głosuję na pis tylko na Konfederację bo on DZIŚ mówi Ci
    przeciwko czemu będziesz protestował za rok.

    Inteligentny normalny, biały, człowiek potrafi połączyć kropki a nie
    tylko jęczeć PO FAKCIE

  • 6. Data: 2023-10-08 20:04:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-08 o 09:41, _Master_ pisze:

    > Inteligentny normalny, biały, człowiek potrafi połączyć kropki a nie
    > tylko jęczeć PO FAKCIE

    Łączenie kropek skreśla od razu religijnych zamordystów :-)

    Możesz wskazać choć jedną osobę z news, która zainteresowała się
    czynnie tezami tej formacji? Bo gdzie się nie pokażesz,
    tam biją niemiłosiernie :-)

  • 7. Data: 2023-10-09 09:35:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-08 o 20:04, cef pisze:
    > która zainteresowała się
    > czynnie tezami tej formacji?

    To o kim świadczy? O mnie?

    Że Ty nie rozumiesz jakie będziesz płacił podatki to jest wina tego kto
    Ci o tym powiedział?

    Zbić termometr?

  • 8. Data: 2023-10-09 12:59:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-09 o 09:35, _Master_ pisze:

    > To o kim świadczy? O mnie?
    >
    > Że Ty nie rozumiesz jakie będziesz płacił podatki to jest wina tego kto
    > Ci o tym powiedział?
    >
    > Zbić termometr?

    Uspokój się i pomyśl. Nie takie było pytanie.
    Widzisz jakieś efekty swojej agitacji czy tylko zjeby tu dostajesz?

  • 9. Data: 2023-10-09 13:01:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Oct 2023 20:41:36 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    > POSIADANIA samochodu spalinowego
    >
    > Myślicie że to będzie parę groszy? Nie sądzę ;-)

    No i co - spytac kandydatów za jaką kwotą będą glosować, i a przy
    jakiej sprzeciwią sie dyscyplinie partyjnej?

    Ale ale:
    -tfu, tfu, gdzie ja mam niemalowane ... jak wygra PiS, to pieniedzy z
    KPO nie będzie, to moze i nowych podatków nie bedzie.

    -jak bedzie podatek rejestracyjny ... to chyba wypadałoby z akcyzy
    zrezygnować ?

    -2026 to bedzie na rok przed wyborami, myslisz, ze podatek bedzie
    wysoki? Dla niskich Euro moze i tak ...

    > A to nie są wszystkie nowe unijne podatki.

    od plastiku, od butelek ?

    J.

  • 10. Data: 2023-10-09 13:17:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 09.10.2023 o 13:01, J.F pisze:
    > od plastiku, od butelek ?

    Podatek od braku uwięzi nakrętki butelki PET.

    Robert