    From: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Panasonic DMR-EH68 i zakłócenia na kanale 21
    Date: Tue, 17 Mar 2009 08:48:14 +0100

    Witam,
    Mam nietypowy (chyba) problem z nagrywarką Panasonic DMR-EH68. Otóż
    obraz na kanale 21 (w moim regionie jest to TVP2) odbiera ona z
    zakłóceniami. Co ciekawe, wszystkie inne urządzenia (TV, VCR itp.)
    odbierają ten kanał bez zakłóceń nawet po podłączeniu nagrywarki.
    Początkowo przypuszczałem, że to kwestia ustawienia modulatora
    (Panasoniki mają na dzień dobry ustawiony kanał 21), ale nagrywarka nie
    ma chyba modulatora, bo instrukcja milczy na ten temat.
    Może już ktoś przerabiał ten problem?
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *