  • 1. Data: 2021-01-12 20:01:24
    Temat: Para bipolarnych - szukam
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    Witam,

    Szukam i szukam i nie mogę znaleźć komplementarną parę bipolarnych do
    zastosowania w aplikacji wzmacniacza push pull.
    Może ktoś pomoże ?

    Parametry:

    NPN i PNP
    Uceo > 180V
    ft > 90 MHz
    hfe > 75 @ 2A
    Pc > 50W
    Status - w produkcji

    lub chociaż coś w okolicy.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 2. Data: 2021-01-12 21:39:42
    Temat: Re: Para bipolarnych - szukam
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-01-12 o 20:01, Adam Górski pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć komplementarną parę bipolarnych do
    > zastosowania w aplikacji wzmacniacza push pull.
    > Może ktoś pomoże ?
    >
    > Parametry:
    >
    > NPN i PNP
    > Uceo > 180V
    > ft > 90 MHz
    > hfe > 75 @ 2A
    > Pc > 50W
    > Status - w produkcji
    >
    > lub chociaż coś w okolicy.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Adam Górski

    W dalekiej okolicy to może MJE15032 (NPN),MJE15033 (PNP)

  • 3. Data: 2021-01-13 11:57:23
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > W dalekiej okolicy to może MJE15032 (NPN),MJE15033 (PNP)

    Też to znalazłem.

    Jak do tej pory to największe szanse były w onsemi.
    Inni producenci mają tak z dupy katalogi ,że aż mnie trzęsie.

    Może ktoś chociaż producenta podpowie poza : onsemi,st,nxp,NTE
    U kilku innych też szukałem, ale nie przyznają się że kiedykolwiek mieli
    tranzystory.
    Szukałem też przez farnell,mouser,digikey ale nic z tego.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 4. Data: 2021-01-13 15:27:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, January 13, 2021, 11:57:23 AM, you wrote:

> [...]
    > tranzystory.
    > Szukałem też przez farnell,mouser,digikey ale nic z tego.

    NTE2576 (NPN) & NTE2577 (PNP) - ale ,,tylko" 60 MHz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2021-01-13 15:39:28
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > NTE2576 (NPN) & NTE2577 (PNP) - ale ,,tylko" 60 MHz.

    Dzięki

    Adam Górski