  • 1. Data: 2021-01-07 13:48:14
    Temat: Wzmacniacz dopuszkowy na pasmo UKF
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Czy można gdzieś w PL kupić antenowe wzmacniacze dopuszkowe (tj. coś w
    tym stylu: https://dvbsklep.pl/wzmacniacz-dopuszkowy), ale na pasmo UKF
    bądź UKF+VHF?

  • 2. Data: 2021-01-07 14:30:09
    Temat: Re: Wzmacniacz dopuszkowy na pasmo UKF
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.01.2021 o 13:48, JDX pisze:
    > Czy można gdzieś w PL kupić antenowe wzmacniacze dopuszkowe (tj. coś w
    > tym stylu: https://dvbsklep.pl/wzmacniacz-dopuszkowy), ale na pasmo UKF
    > bądź UKF+VHF?

    https://sklep.delta.poznan.pl/wzmacniacz-antenowy-mx
    -062-fm-vhf-uhf-12v-terra_l1_p14025.html

    Powieś poniżej anteny.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-01-07 14:32:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.01.2021 o 13:48, JDX pisze:
    > Czy można gdzieś w PL kupić antenowe wzmacniacze dopuszkowe (tj. coś w
    > tym stylu: https://dvbsklep.pl/wzmacniacz-dopuszkowy), ale na pasmo UKF
    > bądź UKF+VHF?

    Albo ten:
    https://sklep.delta.poznan.pl/wzmacniacz-antenowy-am
    -356-dvb-t-fmdab_l1_p7243.html

    Dopuszkowych raczej brak.

  • 4. Data: 2021-01-07 14:33:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-01-07 o 13:48, JDX pisze:
    > Czy można gdzieś w PL kupić antenowe wzmacniacze dopuszkowe (tj. coś w
    > tym stylu: https://dvbsklep.pl/wzmacniacz-dopuszkowy), ale na pasmo UKF
    > bądź UKF+VHF?

    np.
    https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-do-anteny-radio
    wej-total-fm-ukf-7886306789

  • 5. Data: 2021-01-07 14:35:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.01.2021 o 13:48, JDX pisze:
    > Czy można gdzieś w PL kupić antenowe wzmacniacze dopuszkowe (tj. coś w
    > tym stylu: https://dvbsklep.pl/wzmacniacz-dopuszkowy), ale na pasmo UKF
    > bądź UKF+VHF?

    Jak na samo UKF to na przykład:
    https://sklep.satserwis.pl/product/search?query=1877

    MJ

  • 6. Data: 2021-01-07 14:40:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.01.2021 o 14:35, Michal Jankowski pisze:

    > Jak na samo UKF to na przykład:
    > https://sklep.satserwis.pl/product/search?query=1877

    Te wszystkie wzmacniacze nieekranowane, obecnie są wycofywane z powodu
    zbyt wielu usterek i zakłóceń.

    Coraz więcej śmieci w powietrzu.

  • 7. Data: 2021-01-07 14:55:11
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-01-07 14:33, t-1 wrote:

    > np.
    > https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-do-anteny-radio
    wej-total-fm-ukf-7886306789

    Nie przejdzie, bo jest dedykowany do konkretnego modelu anteny. Ja
    potrzebuję do zwykłego dipola
    (https://www.dipol.com.pl/antena_radiowa_dipol_3_rz_
    b_A0312.htm)
    wzmacniacz, który wstawia się zamiast (typowego) symetryzatora.

  • 8. Data: 2021-01-07 15:01:09
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-01-07 14:35, Michal Jankowski wrote:

    > Jak na samo UKF to na przykład:
    > https://sklep.satserwis.pl/product/search?query=1877
    >
    >   MJ
    Dzięki, czegoś w tym stylu szukałem.

  • 9. Data: 2021-01-07 15:13:48
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-01-07 14:40, LordBluzg(R) wrote:
    [...]
    > Te wszystkie wzmacniacze nieekranowane, obecnie są wycofywane z powodu
    > zbyt wielu usterek i zakłóceń.
    >
    > Coraz więcej śmieci w powietrzu.
    Przez jakieś dziesięć lat miałem tanią nieekranowaną zwrotnicę
    2xUHF+VHF+UKF, za nią tani nieekranowany aktywny rozgałęźnik na trzy
    odbiorniki i wszystko chodziło dobrze. Dopóki ten rozgałęźnik się nie
    spieprzył. Teraz mam ekranowany wzmacniacz masztowy UHF+VHF+UKF
    (https://www.dipol.com.pl/wzmacniacz_masztowy_dvb-t_
    ma080l_fm-vhfiii-uhf_terra_R82022.htm),
    za nim ekranowany pasywny rozgałęźnik na cztery odbiorniki i coś mi
    odbiór na VHF (MUX8) i UKF niedomaga. Na UHF jest OK.

  • 10. Data: 2021-01-07 16:09:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-01-07 o 14:55, JDX pisze:

> [...]
    b_A0312.htm)
    > wzmacniacz, który wstawia się zamiast (typowego) symetryzatora.

    Jak do dipola, to do Dipola :)

    https://www.dipol.com.pl/oferta-tv-sat-wzmacniacze-a
    ntenowe,6426.htm

    --