  • 1. Data: 2021-01-10 10:57:31
    Temat: gniazdo 230v zasilania komp
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?

    https://ibb.co/3f4ZfX7

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-01-10 11:25:17
    Temat: Re: gniazdo 230v zasilania komp
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.01.2021 o 10:57, PiteR pisze:
    > Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    > bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?
    >
    > https://ibb.co/3f4ZfX7

    Tak. To kabel był zawsze winny i niekoniecznie że wtyk za długi lecz
    niedogięte blaszki w kablu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-01-10 11:36:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-10, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    > bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?
    >
    > https://ibb.co/3f4ZfX7

    Nie, ale spotkałem się, że gniazdo było za luźne, i bolce wtyczki za chude.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2021-01-10 13:16:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie, ale spotkałem się, że gniazdo było za luźne, i bolce wtyczki za chude.

    A po zmianie kabla pasowało czy wymieniałeś gniazdo?

  • 5. Data: 2021-01-10 13:51:00
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-10 10:57, PiteR wrote:
    > Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    > bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?
    >
    > https://ibb.co/3f4ZfX7

    tak, jak nie ma innej opcji to obcinam wtyczkę

  • 6. Data: 2021-01-10 14:24:33
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 10.01.2021 o 10:57, PiteR napisał:

    > Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    > bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?

    Nie spotykaliśmy się z tym, gdyż takich mecyji brak nawet wtedy,
    gdy jedno i drugie (wtyczka i gniazdko) są robione tymi samymi,
    małymi rączkami. Ale spotykaliśmy się z brakiem prundu w urządzeniu,
    gdy stara, radziecka jeszcze wtyczka latała w unioeuropejskim już
    gniazdku, jak Żyd po pustym sklepie. Spotykaliśmy się także z tym,
    że w nowym kablu napięcie podane na wtyk kabla nie dochodziło na
    jego drugi koniec, na wytyk. Do diagnozy tego zjawiska w kablu
    niezależnym wystarczyła zamiana na inny kabel, a w kablu zależnym
    jednym końcem od ustrojstwa - wystarczył multimetr za 10 zł, choć
    czasem do drugiego końca - schowanego w urządzeniu - dobrać się
    było trudno.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.
    Kot może zostać? Nie. Kot musi zostać.

  • 7. Data: 2021-01-10 14:52:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:DMAKH.632438$hYm1.302991@fx41.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    > Nie, ale spotkałem się, że gniazdo było za luźne, i bolce wtyczki
    > za chude.

    Wtedy doginałem blaszki we wtyku igłą.

    Teraz się przyjrzałem, że tylko do połowy się
    nasuwa. Nie sądzę, że projektant dał ciała tylko
    chińczykom się wymiary rozjechały.

    --
    Piter

  • 8. Data: 2021-01-10 15:51:29
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/01/2021 10:57, PiteR wrote:
    > Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    > bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?

    Dostałem z chińskm urządzeniem chiński kabel "komputerowy". Nie działa w
    niczym innym niż to chińskie urządzenie, z powodu nie trzymania wymarów
    gniazdo/wtyczka. Co gorsza, po solidnym dociśnięciu działał w normalnym
    gnieździe, ale nie miał ciągłości PE.

    Innymi słowy co to za kabel i co to za gniazdko...

  • 9. Data: 2021-01-12 10:03:27
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-01-10 o 10:57, PiteR pisze:
    > Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    > bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?
    >
    > https://ibb.co/3f4ZfX7

    Spotkałem się z czymś podobnym w chińskim kabelku. Nie dawał prądu
    wcale, bo blaszki wewnątrz wtyczki były za krótkie lub źle przycięte i
    bolce w zasilaczu nie dostawały do nich. Wygiąłem blaszki wewnątrz
    wtyczki za pomocą pincety i komp ruszył... ale kabelek po ustaleniu
    przyczyny wyleciał i został zamieniony na normalny. Bałem się innych
    "ficzerów", które może to cudo oferować i profilaktycznie komputer
    dostał kabel za normalną cenę:))

    --
    t0maszek

  • 10. Data: 2021-01-25 15:33:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-01-10 o 10:57, PiteR pisze:
    > Spotkaliście się z tym, że nie można zasilić urządzenia
    > bo piny w gnieździe są za krótkie lub wtyk za długi?
    >
    > https://ibb.co/3f4ZfX7

    A może drugi koniec kabla i za cienkie bolce?