  • 1. Data: 2011-01-25 18:24:49
    Temat: GPS
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Mam do wydania 700 PLN na urządzenie.
    Najważniejsze dla mnie parametry to:
    - szybkość szukania satelit,
    - sama szybkość działania urządzenia,
    - eksluzywny wygląd
    - szczegółowość map,
    - przemyślany/nowatorski uchwyt,
    - 5 cali.
    Nie znalazłem lepsze grupy by zadać to
    pytanie.http://jednoscpolakow.pl/2011/01/23/bohaters
    ka-postawa-straznika-miejskiego/

  • 2. Data: 2011-01-25 18:27:37
    Temat: Re: GPS
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-25 18:24, Crimson pisze:

    > - eksluzywny wygląd

    ???

    > - szczegółowość map,

    To 7 stów masz na urządzenie, czy na urządzenie + mapy ?

    > - 5 cali.

    Z czystym sumieniem mogę polecić CRUSERa, choć sam używam 7
    calowego, wiem, że 5 calowe, też sprawują się poprawnie, do tego
    masz gprs w środku, więc możesz sobie pogadać z trafficiem w
    wykonaniu AM, który jako tako się sprawuje.
    6008

  • 3. Data: 2011-01-25 18:28:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > masz gprs w środku, więc możesz sobie pogadać z trafficiem w
    > wykonaniu AM, który jako tako się sprawuje.

    A ! Jeśli zdecydujesz się na coś z AM, pamiętaj o gównianym
    supporcie, który z prostymi problemami nie potrafi sobie
    poradzić miesiącami.

    6008

  • 4. Data: 2011-01-25 19:38:15
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    <ciach>

    Ja niedawno kupiłem NavRoad NR470 + Auto Mapa. Ma w prawdzie przekątną 4,3
    ale najjbardziej elegancki wygląd (dla mnie akurat nie miało to znaczenia)
    Jak koniecznie chcesz 5" to masz model NR560.

    Mapa super, sygnał łapie zanim wpiszę adres docelowy, wygląd OK. Całość
    kosztuje poniżej 500zł. Uchwyt zwykły, nie wiem co ma oznaczać nowatorski ;)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2011-01-25 19:46:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 19:38, Scyzoryk pisze:

    > kosztuje poni?ej 500z?. Uchwyt zwyk?y, nie wiem co ma oznacza? nowatorski ;)

    Znaczy że ma być cool i trendi żeby był lans. ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-01-25 19:50:36
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-01-25 19:38, Scyzoryk pisze:

    > kosztuje poni?ej 500z?. Uchwyt zwyk?y, nie wiem co ma oznacza? nowatorski
    > ;)

    Znaczy że ma być cool i trendi żeby był lans. ;)
    ____
    Tak :)

  • 7. Data: 2011-01-25 19:53:56
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" napisał w wiadomości grup

[...]

    ____________
    Mała rozdzielczość niestety.

  • 8. Data: 2011-01-25 20:01:19
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    To 7 stów masz na urządzenie, czy na urządzenie + mapy ?
    ________
    Może być bez map.

  • 9. Data: 2011-01-25 20:20:34
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-01-25 19:50, Crimson pisze:

    > Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    > Znaczy że ma być cool i trendi żeby był lans. ;)
    > ____
    > Tak :)

    GPS ze zwykłym uchwytem: 499zł
    rolka kolorowej taśmy klejącej: 3,99zł
    widok 'nowatorskiego uchwytu' (oklejonego taśmą kolorową: bezcenne
    .... za wszystko inne zapłacisz na allegro przelewem ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 10. Data: 2011-01-25 22:40:18
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Mam do wydania 700 PLN na urządzenie.
> [...]

    HTC HD2
    sprzedasz komórkę dołożysz parę groszy i masz 2 w 1
    pzdr
    GL