  • 71. Data: 2022-01-27 22:16:47
    Temat: Re: Pegaz (sus)?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-24 o 09:17, trybun pisze:

    > A czym to się konkretnie objawia?

    Wszystko sie pieprzy w komputerze.Za dużo by było pisania, ponadto
    wstawiane dziwne komunikaty, np: żebym naciśnęla f4 co nie działa.
    System instalowalam z 7 razy i zawsze pamięta poprzednie, chociaż
    instalowalam na czysto.
    Komputer ostatnio uruchamiam notatnikiem z poziomu przywracania systemu.
    Wszystko ryzyk fizyk. Uruchomi sie ten Windows czy nie. Za 10 razem sie
    uda. Obecnie uruchomiony system zakrywa czarne okno z kursorem myszy.
    Jak zamykam system to na krótko pokazuje się pulpit, a ten czarny obraz
    to firanka zaslaniająca.

    --
    animka

  • 72. Data: 2022-01-27 22:30:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.01.2022 o 21:57, Animka pisze:

    > Prawda, czy dowcip?

    I to jest dla mnie niezrozumiałe. Całkowicie.

    Jaki sens jest zadać pytanie na grupie i czekać na odpowiedź, kiedy
    można sobie odpalić YT, wpisać "Jaki pluskwa" i kliknąć pierwszy film.

    Kurwa, czas umierać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 73. Data: 2022-01-28 00:14:37
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 27.01.2022 o 22:30, LordBluzg(R) napisał:

    > I to jest dla mnie niezrozumiałe. Całkowicie.
    >
    > Jaki sens jest zadać pytanie na grupie i czekać na odpowiedź, kiedy
    > można sobie odpalić YT, wpisać "Jaki pluskwa" i kliknąć pierwszy film.

    Bez przesadyzmu. To jest kobieta i jej się należy jak psu miska.
    Coś do czytania, a nie filmik dla półanalfabetów.

    https://wiadomosci.wp.pl/stefana-niesiolowskiego-wyp
    owiedzi-smieszne-i-nie-tylko-6039421009252993g/6?abt
    est=adtech%7CPRG-2983%7CA%3Bapplication%7C__notest%7

  • 74. Data: 2022-01-28 00:22:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-27 o 22:16, Animka pisze:

> [...]
    > uda. Obecnie uruchomiony system zakrywa czarne okno z kursorem myszy.
    > Jak zamykam system to na krótko pokazuje się pulpit, a ten czarny obraz
    Sorry. To nie ta grupa.
    Możesz przekierować tego posta a winnit?

    --
    animka

  • 75. Data: 2022-01-28 00:25:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-27 o 22:30, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > Jaki sens jest zadać pytanie na grupie i czekać na odpowiedź, kiedy
    > można sobie odpalić YT, wpisać "Jaki pluskwa" i kliknąć pierwszy film.

    Weź się nie wygłupiaj.Przy okazji zajrzę na YT.
    --
    animka

  • 76. Data: 2022-01-28 09:42:08
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.01.2022 o 22:16, Animka pisze:

> [...]
    > kursorem myszy. Jak zamykam system to na krótko pokazuje się pulpit, a
    > ten czarny obraz to firanka zaslaniająca.

    Może próba przywrócenia BIOSu do stanu fabrycznego coś da? Ale jak to
    jest coś tak wysublimowane jak Pegaz to raczej tylko serwis pomoże.

  • 77. Data: 2022-01-28 19:41:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-28 o 09:42, trybun pisze:

    > Może próba przywrócenia BIOSu do stanu fabrycznego coś da? Ale jak to
    > jest coś tak wysublimowane jak Pegaz to raczej tylko serwis pomoże.

    LOL

    --
    animka

  • 78. Data: 2022-02-01 00:00:44
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-22 o 10:52, trybun pisze:

    > Widać jak mało wiesz o tych sprawach. Nie wiem tylko czy nie widzisz
    > faktu stania w szambie czy po prostu nie przyjmujesz tego do wiadomości.

    > Owszem, zaglądali. ale nie po to aby podawać aktualne newsy w
    > Wiadomościach i przytakując sobie urabiać widza do swojej opinii.
    >
    > A jaką niby moc urabiającą na widza może mieć dukający stary dziad przed
    > kamerą, na dodatek bez wsparcia szczekaczek?

    > Tu nigdy nie było socjalizmu. A w PRLu było lepiej pod względem tego że
    > TVP nie była medialną tubą ordynarnej  propagandy.

    Propaganda propagandą, ale żeby tak bezczelnie w soboty puszczać po 2
    razy (Drugi raz za pierwszym) Voice senior czy Voice off Poland oraz
    jakieś disko polo. Voice senior bardzo mi sie podobał, pięknie śpiewali,
    ale oglądać to drugi raz pod rząd to flaki mogą sie ze złości
    przekręcić. Bezczelnośc nie zna granic.

    --
    animka

  • 79. Data: 2022-02-01 00:03:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-17 o 18:33, trybun pisze:

> [...]
    > spadek wydajności baterii nie można odrzucić wersji że coś obcego siedzi
    > w telefonie, coś z zapotrzebowaniem na szybki internet.

    Ja mam w telefonie CCleaner w zestawie i ciągle chciał mi
    czycić.Wyłączylam, ale w kadej chwili mogę przeskanować.

    --
    animka

  • 80. Data: 2022-02-01 00:05:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > spadek wydajności baterii nie można odrzucić wersji że coś obcego siedzi
    > w telefonie, coś z zapotrzebowaniem na szybki internet.

    To co Ty masz za telefon? Wyczyszczony kupileś?Ja tych apek mam od groma
    i musiałam je powyłączać.

    --
    animka