  • 1. Data: 2010-02-02 08:46:52
    Temat: Było - Honda pokazuje jak robić silniki
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Temat mnie zainteresował gdyż dwa lata temu mierzyłem w jakiegoś japończyka
    (ale podstawowy warunek d i s e l) i zacząłem czytać i po czwartym , może
    szóstym poście
    pisano w zasadzie o Korwecie i BMce
    Początkowo myślałem ze Honda robi silniki dla nich:).

    Ciągnąc temat
    Czy Honda robi dobre Diesle (podobno używała "obcych" Peugota czy
    Citroena?).

    Artur(m)

  • 2. Data: 2010-02-02 09:38:08
    Temat: Re: Było - Honda pokazuje jak robić silniki
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Artur(m) pisze:
> [...]
    >
    > Ciągnąc temat
    > Czy Honda robi dobre Diesle (podobno używała "obcych" Peugota czy

    Nie rozumiem toku rozumowania.
    Chcesz, zeby Ci ktos przekonal do wiertarki?
    Nie chcesz kupowac BMW i na sile sobie argumentujesz, ze BMW kupuje
    silniki od Peugota? hehe :)
    Kup sobie to auto na F i badz zadowolny ta przestronnoscia, jakoscia
    materialow, niska awaryjnoscia itd...

  • 3. Data: 2010-02-02 11:02:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jacek pisze:

    > Nie rozumiem toku rozumowania.
    > Chcesz, zeby Ci ktos przekonal do wiertarki?
    > Nie chcesz kupowac BMW i na sile sobie argumentujesz, ze BMW kupuje
    > silniki od Peugota? hehe :)

    a jesli tak jest w rzeczywistosci, to co?
    Widac kolega zapozniony nieco.....

    > Kup sobie to auto na F i badz zadowolny ta przestronnoscia, jakoscia
    > materialow, niska awaryjnoscia itd...

    oczywiscie - jestesmy zadowoleni z tych aut.
    Rowniez z faktu, ze taki mit krazy o autach na F. - ma to poniekad
    rowniez swoje plusy.

    Smiejemy sie natomiast z 'Toyot bez kluczy' i niepsujacych sie BMW i VW
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2010-02-02 11:06:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    Artur(m) pisze:
> [...]
    >
    > Ciągnąc temat
    > Czy Honda robi dobre Diesle (podobno używała "obcych" Peugota czy

    w przeszlosci od Rovera, Isuzu

    dopiero silnik 2.2 i-CTDi można uważać za pierwszą jednostkę
    wysokoprężną Hondy

    tu masz ladny artykul:
    http://www.autocentrum.pl/testy/honda-accord-22-i-ct
    di-czy-to-naprawde-diesel/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-02-02 12:23:36
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Artur(m) wrote:
> [...]
    >
    > Ciągnąc temat
    > Czy Honda robi dobre Diesle (podobno używała "obcych" Peugota czy

    Honda ma 2 diesle
    oba 2.2 - różnice niewielkie
    jeden to iCTDI
    drugi to i-DTEC

    pierwszy występował w jednej odmianie - 140KM
    drugi występuje w dwóch odmianach - 150 i 180 KM

    inne diesle w Hondach to 1.7 Isuzu (100KM) używany także w Oplu
    oraz 2.0 TD z Rovera

    nigdy nie używała silników Peugota...

    P.S. tego pierwszego wykręcono na 220KM - całkiem okrągły wynik
    P.S. Silnik jest dobry - gorzej ze sprzęgłem i dociskiem które nie
    wytrzymuje...
    zdarzają się nawet pady po 50kkm..

    --
    limken polimken

  • 6. Data: 2010-02-02 15:11:50
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-02-02 09:38, Jacek pisze:

    > Nie rozumiem toku rozumowania.
    > Chcesz, zeby Ci ktos przekonal do wiertarki?
    > Nie chcesz kupowac BMW i na sile sobie argumentujesz, ze BMW kupuje
    > silniki od Peugota? hehe :)
    A w BMW-Mini Diesle 1.6 to tak naprawdę PSA DV6 znany też jako Ford
    DLD-416 :)
    Małe silniki benzynowe - 1.4 i 1.6 - rodzina Prince też owoc współpracy
    PSA i BMW.

    > Kup sobie to auto na F i badz zadowolny ta przestronnoscia, jakoscia
    > materialow, niska awaryjnoscia itd...
    Faudi? Folkswagen? Fopel? Czy inny Folksdojcz?
    ;)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 7. Data: 2010-02-02 15:18:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "limken" <l...@x...xx> wrote in message

    > Honda ma 2 diesle
    > oba 2.2 - różnice niewielkie
    > jeden to iCTDI
    > drugi to i-DTEC
    >
    > pierwszy występował w jednej odmianie - 140KM

    dlaczego wystepo_wal_? Honda nadal montuje ten silnik w obecnych modelach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-02-02 20:08:26
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    kamil wrote:

    > dlaczego wystepo_wal_? Honda nadal montuje ten silnik w obecnych
    > modelach.

    masz rację - civic, f-rv i cr-v
    tylko w accordzi nowym jest nowy silnik...

    --
    limken polimken

  • 9. Data: 2010-02-02 20:24:00
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Smiejemy sie natomiast z 'Toyot bez kluczy' i niepsujacych sie BMW i VW
    a co z niemi nie tak ? bo akurat mam taka i chyba czegos nie słyszałem ....

  • 10. Data: 2010-02-03 08:17:31
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > silniki od Peugota? hehe :)
    > Kup sobie to auto na F i badz zadowolny ta przestronnoscia, jakoscia

    Słuchaj uważnie, bo nie będę powtarzał

    Cyt.
    "Ciągnąc temat
    Czy Honda robi dobre Diesle (podobno używała "obcych" Peugota czy
    Citroena?)."

    Nic innego.

    Artur(m)
    Dziękuję jednocześnie koledze; AL i limken,za krótką i merytoryczna
    odpowiedź
    która w pełni zaspokoiła moją ciekawość.