  • 1. Data: 2015-05-03 20:13:51
    Temat: Pendrive z antywirusem - jak zrobić?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Chciałbym zrobić bootowalny pendrive z funkcją skanowania antywirusowego
    (i innych robaków też).
    Próbowałem Kasperski Rescue Disk ale mi nie działa.
    Polećcie jakiś program do zrobienia takiego pendrive, ale żeby był
    prosty w ogarnięciu dla takiego lamera, jak ja.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-05-03 22:12:19
    Temat: Re: Pendrive z antywirusem - jak zrobić?
    Od: Kamikazee <d...@d...pl>

    http://www.sarducd.it/

  • 3. Data: 2015-05-04 20:12:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 03 May 2015 20:13:51 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Polećcie jakiś program do zrobienia takiego pendrive, ale żeby był
    > prosty w ogarnięciu dla takiego lamera, jak ja.

    Nie wiem co jest skomplikowanego w opisie tworzenia bootowalnego pendrive'a
    na stronie Kaspersky'ego...

    [ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny ]
    [ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 4. Data: 2015-05-05 17:57:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-04 o 20:12, Przemysław Ryk pisze:
    > Nie wiem co jest skomplikowanego w opisie tworzenia bootowalnego pendrive'a
    > na stronie Kaspersky'ego
    Ja też nie wiem, ale pendrive zrobiony według tej strony nie działa
    (tak, mam ustawioną kolejność bootowania w BIOS). Czy może przez to, że
    mam Win7 64-bit?
    Jacek

  • 5. Data: 2015-05-05 18:54:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 05 May 2015 17:57:22 +0200, Jacek napisał(a):

    > Ja też nie wiem, ale pendrive zrobiony według tej strony nie działa
    > (tak, mam ustawioną kolejność bootowania w BIOS). Czy może przez to, że
    > mam Win7 64-bit?

    Dowolny inny pendrive - np. wersja LiveCD Linuksa (powiedzmy Xubuntu)
    stworzona z użyciem obrazu ISO Xubuntu
    (ftp://ftp.uni-kl.de/pub/linux/ubuntu-dvd/xubuntu/re
    leases/15.04/release/xubuntu-15.04-desktop-amd64.iso
    )
    i Universal USB Installer
    (http://www.pendrivelinux.com/universal-usb-installe
    r-easy-as-1-2-3/)
    normalnie się uruchamia?

    [ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking ]
    [ themselves. It's not gonna happen. ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]

  • 6. Data: 2015-05-05 19:31:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 17:57 Jacek <k...@a...com> pisze:

    > Ja też nie wiem, ale pendrive zrobiony według tej strony nie działa
    > (tak, mam ustawioną kolejność bootowania w BIOS). Czy może przez to, że
    > mam Win7 64-bit?
    > Jacek

    Daj sobie spokój z tym Kasperskim.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17632640,Bloombe
    rg__Kaspersky_wspolpracuje_z_FSB___To_paranoja_.html

    Poszukaj czegoś inneo.
    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2015-05-05 19:31:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 8. Data: 2015-05-05 19:31:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 9. Data: 2015-05-12 17:54:33
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    > Daj sobie spokój z tym Kasperskim.
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17632640,Bloombe
    rg__Kaspersky_wspolpracuje_z_FSB___To_paranoja_.html

    > Poszukaj czegoś inneo.

    Lepsze coś co współpracuje z FSB niż z NSA (jak np. wyborcza).

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 10. Data: 2015-05-12 19:19:13
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 17:54 Saiko Kila <f...@b...cy> pisze:

    rg__Kaspersky_wspolpracuje_z_FSB___To_paranoja_.html

    > Lepsze coś co współpracuje z FSB niż z NSA (jak np. wyborcza).

    rzeczona wyborcza proponuje jakieś rozwiązania antywirusowe?

    I tak lepsze ????

    --
    Trefniś