  • 1. Data: 2015-05-01 05:17:48
    Temat: urządzenia USB - niby działają, ale gdzie sterownik....?
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    (xpsp3);
    dziwna sytuacja (nagle) z każdym podłączanym przez USB urzadzeniem (dyski,
    aparat foto, kindle, etc):

    1.
    podczas podłaczania: info o bledzie instalacji i że okreslona usluga nie
    jest zainstalowana:
    http://i.imgur.com/lY9jxOW.png

    2.
    jednak po chwili, w managerze urządzeń i we wlasciwosciach podłączonego
    urządzenia (tutaj daje przyklad dysku) - wszystko zgadza się...:
    http://i.imgur.com/9P3XtEL.png
    nawet szczegoly sterownika wygladają "na bogato":
    http://i.imgur.com/JM46Ta5.png
    (sorry, nie ten dysk zaznaczyłem,chodzi oczywiscie o ten niższy)

    3. ALE:
    wystarczy w panelu managera urządzeń wykonać "skanowanie w poszukiwaniu
    zmian sprzetu"="odśwież" i pojawia sie slynny żółty znaczek, natomiast we
    wlasciwosciach plikow sterownika... jakby mniej plikow widać:
    http://i.imgur.com/ClgrHLU.png

    (oczywiscie: ręczne instalowanie każdego urządzenia nie pomaga...)

    Jak wspomniałem: tak jest z kazdym sprzętem podłączonym via usb. Owszem -
    działają z tym żółtym znaczkiem, ale to nie jest normalne i oby nie było
    zapowiedzią kłopotow.

    Jak to zreperować? Jaka usługa "nie istnieje jako zainstalowana"? ewidentnie
    jest to jakis błąd natury ogólnej...

  • 2. Data: 2015-05-02 10:10:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-01 o 05:17, 1634Racine pisze:

    > Jak to zreperować? Jaka usługa "nie istnieje jako zainstalowana"?
    > ewidentnie jest to jakis błąd natury ogólnej...

    Ja bym spytał na odpowiedniej grupie bo z tego co widać masz
    problem z softem a nie ze sprzętem.