  • 11. Data: 2009-01-28 10:03:21
    Temat: Re: Perełka operatorska, czy to Orange, czy Play? :)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1bbbkbev5ap4e.1gakdre8ko2zn.dlg@40tude.net...

    > DualSim?

    Raczej na pewno. Dwa zasiegi, dwie kopertki :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-01-28 10:09:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > No dlaczego :) Rozwiazanie lezy poza kwestia MVNO/infrastrukturalni

    Chyba, ze ten telefon pozwala nadawac wlasne nazwy kartom.
    Jedno nazwano sobie PLAY a druga MOVA. Wtedy oczywiscie nie musialby to byc
    obszar przygraniczny, a wewnatrz bylyby zwykle karty Orange i Plusa (tym
    bardziej, ze MOVA wyswietla raczej calu tekst CARREFOUR MOVA a nie samo
    MOVA).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-01-28 10:11:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    Ale przeciwko takiej koncepcji znow przemawia kolejnosc napisow...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-01-28 10:16:05
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 01:52:33 +0100, SP1QXL napisał(a):

    > Spójrzcie na: http://photos.nasza-klasa.pl/2328780/154/main/984aed
    57a2.jpeg
    > I zgadnijcie, z jakiej sieci korzystał telefon? :)

    Ja mam inną zagadkę. Czasem się u mnie pojawia sieć 26001 (chyba taki
    numerek). I cóż to za sieć? Albo inne pytanie (bo ja aurat wiem co to za
    sieć) - dlaczego wyświetla się w tej postaci?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 15. Data: 2009-01-28 14:11:15

    Jan Bartnik pisze:

    > Ja mam inną zagadkę. Czasem się u mnie pojawia sieć 26001 (chyba taki
    > numerek).
    26001 to Plus
    26006 to Play.

    Samsung D500 wyświetla