    From: "R2" <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Peugeot 406 1.9TD problem z immobilizerem?
    Date: Sun, 28 Feb 2010 14:56:49 -0000

    Witam od pewnego czasu mam problemy z immobilizerem ( klapka na której
    wstukuje się kod), mianowicie po włożeniu i przekręceniu kluczyka nie
    zaświecała się kontrolka podgrzewania świec żarowych, a na klapce świecą się
    obydwie kontrolki, zarówno zielona jak i czerwona, wówczas też nie da się
    wpisywa kodu.Wydaje mi się , że przyczyna właśnie leży po stronie
    immobilizera bo wszystko dzieje się to losowo. Kiedy w końcu zadziałało i
    odpalałem auto to np w czasie jazdy też się coś działo np zgasł mi silnik,
    nie mogłem nic zrobi i po kilku minutach znów działało aż do dziś kiedy na
    skrzyżowaniu znów zaczął szwankowac, zgasł, po paru minutach znów
    immobilizer zadzaiałał, przejechałem kilkadziesiąt metrów i znów coś się
    dzieje, ale tym razem już nie zadziałał i zadzewoniłem po kolege , żeby mnie
    sholował, dodam tylko, że czasem słycha przy tych objawach również jakieś
    dziwne budzenie , pierdzenie, po stronie pasażera pod osłoną (bezpieczników,
    przekaźników?)
    W związku z tym, mam pytanie, czy jesli to jest wina immobilizera to czy da
    się go jakoś wogóle odłączyc?
    Peugeot 406 1.9 TD 1997 rok