  • 1. Data: 2009-07-23 19:14:39
    Temat: Phone Out -> Line Out
    Od: Netx <g...@g...pl>

    Interesuje mnie zakup pewnego keyboardu (instrumentu), funkcje ma ok,
    ale akurat w tym konkretnym modelu producent nie dał wyjścia line-out
    (żeby nie było wszystkich funkcji w jednym modelu). Jest natomiast
    wyjście na słuchawki (w katalogu nazwali to złącze "Phones"). Mam w
    związku z tym pytanie czy będę mógł nagrywać z tego wyjścia na komputer
    (który ma line-in). Czy ewentualnie jeśli nie da się bezpośrednio
    kabelkiem tego podpiąć to czy są jakieś ogólnodostępne albo łatwe do
    zlutowania konwertery.
    Ciekawi mnie też czy jakość z wyjścia "Phones" może być gorsza niż z
    line-out, bo w tym przypadku to już zacząłbym się zastanawiać czy jednak
    nie wybrać innego keyboardu w którym jest line-out (ale wtedy tracę inne
    funkcje).

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-23 19:28:29
    Temat: Re: Phone Out -> Line Out
    Od: grg12 <g...@c...at>

    Netx pisze:

> [...]
    > line-out, bo w tym przypadku to już zacząłbym się zastanawiać czy jednak
    > nie wybrać innego keyboardu w którym jest line-out (ale wtedy tracę inne

    Gorsza raczej nie - ale mogli dać przed tym wyjściem jakiś filtr
    dopasowany do słuchawek (spotkane w discmanie sony - sygnał z wyjścia
    słuchawkowego miał bardzo mocno podbite basy). Elektrycznie raczej nie
    powinno być problemów - trzeba tylko uważać z ustawianiem głośności :)
    Pozdrawiam
    GRG

  • 3. Data: 2009-07-23 21:22:21
    Od: Netx <g...@g...pl>

    grg12 pisze:
    > Elektrycznie raczej nie
    > powinno być problemów - trzeba tylko uważać z ustawianiem głośności :)
    > Pozdrawiam

    Dziękuję za odpowiedź. Przy tańszym sprzęcie pewnie bym się nie
    przejmował i tak to podłączył. A tak dla uspokojenia nie warto dać
    jakiegoś rezystorka szeregowo?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 4. Data: 2009-07-24 06:42:38
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "grg12" <g...@c...at> napisał w wiadomości

    > Gorsza raczej nie - ale mogli dać przed tym wyjściem jakiś filtr

    A ja się spotkałem z przypadkiem - właśnie w keyboardzie gdzie producent
    celowo zadbał o to, by na gniazdku słuchawkowym był wysoki poziom szumu.

  • 5. Data: 2009-07-24 18:03:37
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > jakiegoś rezystorka szeregowo?

    szeregowo nie, ale zawsze możesz dać na wyjściu potencjometr (nawet
    montażowy), potem ustawić w instumencie głośność na max, i sobie
    potencjometrem wyregulować tak, żeby było również na max dla wzmacniacza.