  • 1. Data: 2009-07-23 05:34:44
    Temat: Zapis binarny w WinAVR
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Jak to jest. Zawsze uczono mnie i w książkach o programowaniu w C jest
    o tym pisane, że język C obsługuje tylko liczby dziesiętne oraz HEX.
    A tu zobaczyłem że poprawny jest zapis Dana=0b00011111;
    Dodam że jest to WinAVR.
    Czyżby to był wyjątek dla niego?

  • 2. Data: 2009-07-23 06:38:21
    Temat: Re: Zapis binarny w WinAVR
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 22 Jul 2009 22:34:44 -0700 (PDT),
    slawek7 <s...@w...pl> screamed:

    Nie. W avr-gcc.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:37:57 user up 12142 days, 20:32, 1 user, load average: 0.24, 0.10, 0.31 ]

    If you cut me down, I will only become more powerful.

  • 3. Data: 2009-07-23 11:40:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Jak to jest. Zawsze uczono mnie i w książkach o programowaniu w C
    >jest
    >o tym pisane, że język C obsługuje tylko liczby dziesiętne oraz
    >HEX.

    Standard obsluguje jeszcze liczby osemkowe.
    Ech te stare komputery :-)

    Lepiej nie pisac np 011

    J.

  • 4. Data: 2009-07-23 17:20:10
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    czyli zabis binarny i ósemkowy jest tylko dla avr-gcc?

  • 5. Data: 2009-07-23 20:09:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jul 2009 10:20:10 -0700 (PDT), slawek7 wrote:
    >czyli zabis binarny i ósemkowy jest tylko dla avr-gcc?

    osemkowy jest w standardzie C

    J.

  • 6. Data: 2009-07-23 21:03:45
    Od: AK <a...@g...pl>

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Wed, 22 Jul 2009 22:34:44 -0700 (PDT),
    > slawek7 <s...@w...pl> screamed:
    >
    > Nie. W avr-gcc.

    A dokladniej, w kazdym gcc (arm, mips, etc), poczawszy od wersji 4.3

    AK